مراجعه ۵۴۴ زوج برای درمان ناباروری به کلینیک بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: ۵۴۴ زوج در چهارماه اول امسال برای درمان ناباروری به کلینیک ویژه درمان ناباروری این بیمارستان مراجعه کردند.

دکتر « علی صدوق» افزود: شمار مراجعه کنندگان برای گرفتن خدمات به کلینیک درمان ناباروری در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافت.

وی بیان کرد: سال گذشته در نیمه اول سال، ۱۰۵ نفر و در نیمه دوم سال نیز ۳۰۱ نفر برای درمان به کلینیک این بیمارستان مراجعه داشتند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تست آزمایش باروری ۳۵ نفر از مراجعه کنندگان با استفاده از شیوه‌های درمانی مثبت، ثبت شده است.

صدوق، به کاهش هزینه درمان ناباروری اشاره کرد و گفت: تفاوت هزینه مراجعان برای درمان ناباروری در این بیمارستان، یک دهم تا یک بیستم پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: کلینیک درمان ناباروری بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه در نوبت صبح فعالیت دارد و اتاق عمل جراحی نیز روزهای زوج دایر است.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اضافه کرد: مراجعان برای دریافت خدمات از کلینیک درمان ناباروری بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک می‌توانند با شماره ۳۳۸۹۰ تماس بگیرند.

۱۶ واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه به مردم ارایه خدمت دارند.

۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق‌تخصص و یک‌هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته‌های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.