بررسی انتظارات کودکان از شبکه آفتاب

در نشست مدیرکل و تهیه کنندگان برنامه کودک شبکه آفتاب با اعضای شورای شهر دوستار کودک انتظارات کودکان از این شبکه بررسی شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، نشست اعضای شورای شهر دوستار کودک و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با مدیرکل و تهیه کنندگان برنامه کودک شبکه آفتاب در سالن جلسات صدا و سیمای استان برگزار شد.

در این جلسه کودکان اعضای شورای شهر دوستدار کودک شهرستان اراک نظرات و انتظارات خود را از برنامه‌های صدا و سیما به خصوص شبکه افتاب مطرح کردند و تهیه کنندگان کودک شبکه آفتاب هم توضیحاتی دادند.

تولید و پخش برنامه‌هایی با موضوعات مهارت‌های ارتباطی اجتماعی کودکان، پویانمایی با موضوع داستان‌های کهن، مهارت‌های زندگی، برنامه‌های پویانمایی برای کودکان ۲ تا ۴ سال از جمله نظرات این اعضای کودک بود.

نجمی مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی در این جلسه گفت: از نظرات اعضای شورای شهر دوستدار  کودک در تهیه و تولید برنامه‌های کودک این شبکه استفاده خواهد شد.

نجمی افزود: شبکه آفتاب روزانه دو برنامه کودک برای کودکان در دست اجرا دارد که یک برنامه صبح‌ها برای کودکان ۴ تا ۷ سال پخش می‌شود و یک برنامه هم بعد از ظهر‌ها برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال پخش می‌شود.

ساخت مستند در مورد کتابخانه سیار و کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و ساخت مستند بازسازی در مورد عضو این کانون که در روستا‌های استان مرکزی مشغول فعالیت بوده و از سوی رهبری که محرمانه و سرزده وارد منطقه شده بوده و مورد تفقد قرار می‌گیرد از مصوبات این جلسات بود.

در پایان هم اعضای شورای شهر دوستدار  کودک از واحد‌های مختلف صداو سیمای استان مرکزی و نحوه تهیه، تولید و پخش برنامه‌ها دیدن کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.