برپایی حجله شهید غیرت در اراک

مردم شهر اراک برای حمیدرضا الداغی، شهید غیرت در مرکز شهر حجله برپا کردند.

برپایی حجله شهید غیرت در اراکبه گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مردم شهر اراک با برپایی حجله شهید حمیدرضا الداغی، شهید عفت و امنیت سبزواری را در پیاده راه امیرکبیر در مرکز شهر یاد او را زنده نگهداشتند.

حمیدرضا الداغی ۸ اردیبهشت زمانی‌ که می‌خواست مانع مزاحمت اراذل و اوباش برای ۲ دختر سبزواری شود، بر اثر ضربات متعدد چاقوی اراذل به شهادت رسید.

او متولد سال ۱۳۵۶ در شهر سبزوار و متاهل بود و یک فرزند دختر ۱۵ ساله داشت.

شهید الداغی در زمان حیاتش به عنوان معمار و طراح ساختمان در یک دفتر معماری فعالیت می‌کرد و در کنار کار، به صورت حرفه ای در رشته هندبال هم فعالیت داشت.

این شهید غیرت، بازیکن گوش چپ تیم سبزوار بود و در همه رده‌های سنی برای تیم دانشگاه تربت جام به میدان رفته بود. در دهه ۷۰  هم در رقابت‌های لیگ دسته یک سابقه بازی داشت.

ساعت ۲۱ جمعه (۸ اردیبهشت) حمیدرضا الداغی در شرایطی که در راه کلاس دخترش بود، با مشاهده مزاحمت چند مرد جوان برای یک دختر، مانع مزاحمت آنان شد.

فیلم‌های منتشر شده از دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که یکی از دو جوان با کشیدن دست این دختر نوجوان و تهدید او با چاقو، می‌خواهند او را با خود ببرند، اما دختر مقاومت می‌کند.

این شهید با مشاهده این صحنه مانع پسران جوان می‌شود که این اراذل که سابقه قتل هم داشته اند دست به چاقو شده و چند ضربه چاقو از پشت سر و جلو در ناحیه سینه و قلب او می‌زنند که همین امر باعث شهادت او شد.

بلافاصله بعد از این حادثه با دستور قضایی، تحقیقات جنایی آغاز و در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.