گرامیداشت خبرنگار فقید صدا و سیما در اراک

مجلس یادبود احسان معراجی‌فر خبرنگار و مستندساز صداوسیما در اراک برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مجلس گرامیداشت و یادبود احسان معراجی‌فر خبرنگار و مستندساز صداوسیما در روستای گوار در اراک برگزار شد.

مرحوم معراجی فر که چند روز پیش بر اثر سکته مغزی در ۴۶ سالگی درگذشت علاوه بر تولید گزارش‌ها و مستند‌های خبری و مسئولیت معاونت سیمای همدان، مدتی هم خبرنگارو همچنین تهیه کننده برنامه‌های صدا و سیمای استان مرکزی در شبکه آفتاب بود.

زنده یاد معراجی‌فر کارگردان، شاعر و تهیه‌کننده صداوسیما و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی بود و در دومین جشنواره ملی جهادگران به عنوان خبرنگار برتر کشور انتخاب شد.

نجمی رئیس صدا و سیمای استان مرکزی در مورد فعالیت این مستندساز گفت: ویژگی کار معراجی فر همراه بودن با مردم و محرومین بود و گزارش‌ها و مستند‌های او نیز در خدمت به مردم و محرومان بود.

غفاری معاون سیمای استان مرکزی هم با اشاره به اینکه معراجی فر مدتی در مرکز اراک فعالیت داشت گفت: سبک کاری او کمک به مردم بود و از این رو در اذهان مردم ماندگار شد.

تألیف ۲ کتاب و چند پژوهش و مقاله از دیگر سوابق علمی احسان معراجی‌فر است. او تحصیل‌کرده رشته کارگردانی سیما و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.