جمع‌آوری سبزه نوروزی از سوی شهرداری اراک در روز طبیعت

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، علیرضا کریمی، شهردار اراک، گفت: هرساله با محوریت سازمان مدیریت پسماند، سبزه‌های نوروزی را در روز سیزدهم فروردین‌ماه جمع‌آوری می‌کند تا مردم از رها کردن آنها در خیابان‌ها و معابر خودداری کنند.

وی بیان کرد: انتظار است مردم با توجه به ماه مبارک رمضان و به منظور کاهش فعالیت پاکبانان، از رهاسازی سبزه‌های نوروزی در معابر شهرداری بپرهیزند.

شهردار اراک عنوان کرد: در حال حاضر چهار ایستگاه جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در پارک ملت، میدان فراهان، میدان بسیج و ورودی پارک شهید باهنر (پارک جنگلی) جانمایی شده که مردم می‌توانند از ساعات اولیه فردا (یکشنبه) به این مکان‌ها مراجعه و سبزه‌ نوروزی خود را تحویل دهند و کیسه‌های نایلونی جمع‌آوری پسماند دریافت کنند.

کریمی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، ۳۰ نیروی انسانی در ۲ شیفت کاری مختلف آماده خدمت‌رسانی به شهروندان اراکی است.

وی گفت: همچنین در ایستگاه‌های جمع‌آوری سبزه نوروزی اراک، کارت‌های قرعه‌کشی نیز بین شهروندان توزیع می‌شود و در روز عید سعید فطر مصادف با روز جهانی زمین پاک، به قید قرعه جوایزی به شهروندان مسئولیت‌پذیر و حامی محیط زیست اهدا می‌شود.

شهردار اراک اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند فردا، ۱۳ فروردین، در روز طبیعت، ماهی‌های قرمز عید خود را در پارک‌های لاله ملت و حیات وحش تحویل دهند و از رهاسازی آنها در رودخانه‌ها خودداری کنند.

کریمی گفت: عصر فردا، ۱۳ فروردین، شهرداری اراک همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، در سه پارک ملت، شهدای گمنام و امیرکبیر جشنی را با حضور هنرمندان برگزار و به شرکت‌کنندگان افطاری می‌دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.