سرمربی: بدشانسی منجر به حذف تیم فوتبال آلومینیوم اراک از جام حذفی شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هیچ موقعیتی به تیم مقابل ندادیم و فکر می‌کنم بدشانسی باعث حذف ما از جام حذفی شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار ایرنا، سید «مهدی رحمتی» شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی جام حذفی میان تیم فوتبال نساجی مازندران در اراک، افزود: شرمنده هواداران تیم هستم، چرا که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم امروز همه دیدند ۱۲۰ دقیقه تیم آلومینیوم مالک بازی بود، موقعیت ایجاد کرد و شانس‌های گلزنی زیادی داشت اما ساده از موقعیت‌هایی که داشتیم عبور کردیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: فکر می‌کنم‌ در ۹۰ دقیقه باید بازی را تمام می‌کردیم اما پنالتی هم جزئی از فوتبال است و شاید برای نخستین بار در کسوت مربیگری، تایم بد را نشان داد و در پنالتی بازی را واگذار کردیم.

رحمتی ادامه داد: این برد را به تیم نساجی تبریک عرض می‌کنم و محکوم هستیم اما باید از فردا سرمان را بالا بگیریم و تلاش کنیم تا بتوانیم در لیگ، روند رو به جلو را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: خوشحال هستم از اینکه تماشاچی‌هایی که در استادیوم حضور داشتند فوتبال خیلی خوب و پر موقعیت را دیدند و اینکه بتوان در ۱۲۰ دقیقه یک موقعیت گل زنی به تیم حریف نداد و انواع موقعیت‌های گل را ایجاد کنیم، گواه بر این است که مستحق این نبودیم از جام حذفی کنار رویم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اضافه کرد: به رئیس صدا و سیمای استان مرکزی تبریک می‌گویم، به این دلیل که با کیفیت خیلی بالایی بازی را فیلمبرداری کردند و نمی‌توانیم تشخیص دهیم که آن صحنه تکرار داشت یا خیر، اما کمک داور نزدیک به صحنه بود و امید است که کمک داور تصمیم درست گرفته باشد.

رحمتی عنوان کرد: اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه ضربه شدت زیادی داشت و من در کار داوری دخالت نمی‌کنم، اما در امر دروازه‌بانی چند باری دستکش دروازه بانی داشتم و توپی نبود که «حسین پورحمیدی» جلو آمده باشد و داور بخواهد تکرار دهد، کاش ذره‌ای تامل می‌کرد اما اگر قانون را اجرا کرده باشد مشکلی نیست.
وی تصریح کرد: بعد از پنالتی فکر می‌کنم تمرکز ما در ضربات پنالتی از دست رفت، بازیکنان تیم خیلی زحمت کشیدند و بازی بسیار خوبی داشتند از نقاطی که برنامه داشتیم موقعیت گل ایجاد کردیم و توانستیم به دروازه نساجی برسیم و هیچ موقعیتی به تیم مقابل ندادیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه، نیمه دوم هم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و دقیقه ۹۴ محمدزاده توپ را از وسط ۶ قدم گل نکرد، گفت: هیچ جای ایراد گرفتن از تیم من نیست، خودم هم نمی‌دانم شاید اگر سهل‌انگاری در زدن ضربات آخر نبود، بازی را با دو یا سه اختلاف می‌بردیم.

رحمتی در خصوص ضربات پنالتی عنوان کرد: در لحظه ضربات پنالتی در فوتبال دروازه‌بان و زننده توپ، تصمیم گیرنده هستند و هیچ دخل و تصرفی نمی‌توان داشت.

تیم آلومینیوم اراک عصر امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران با نتیجه ۶بر۵ در ضربات پنالتی مغلوب شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.