۲۵ درصد مصدومان استان مرکزی در حوادث چهارشنبه‌سوری دچار آسیب چشمی شدند

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی گفت : ۲۵ درصد مصدومان این استان در حوادث چهارشنبه سوری، دچار آسیب چشمی شدند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، «بهروز ایران نژاد» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۳۷ مورد آسیب به چشم در شب چهارشنبه سوری در نقاط مختلف استان مرکزی گزارش شد که یک کودک هفت ساله، یک زن ۶۲ ساله و ۲ مرد ۵۶ و ۲۳ ساله به دلیل شدت جراحات به بیمارستان فارابی تهران اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی گفت : ۱۰۶ مورد سوختگی و بریدگی (به ترتیب دست، سروگردن، پا) و سه مورد نیز آسیب به ناحیه سر ۳ گزارش شد.

ایران نژاد شمار مصدومان شب چهارشنبه سوری استان مرکزی را ۱۴۶ مورد عنوان کرد و گفت: اراک ۶۷ مورد، ساوه ۳۸ مورد، شازند ۱۲ مورد، محلات هفت مورد، کمیجان ۶ مورد، آشتیان ۲ مورد، زرندیه چهار مورد و تفرش، خنداب و فرمهین هر کدام یک مورد گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۵ مورد مرد و ۳۱ مورد زن بودند که ۳۷ مصدوم بستری و ۱۰۹ مورد نیز ترخیص شدند.

ایران نژاد با بیان اینکه مورد فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان مرکزی گزارش نشده است، گفت: یک مورد نقص عضو(قطع انگشتان) در استان گزارش شده است.

استان مرکزی دارای ۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری، ۳۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.