اشتراک رایگان گاز برای متقاضیان واجد شرایط

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: در سه ماه ابتدای سال به ۷۵ متقاضی واجد شرایط تحت پوشش مراکز مختلف گاز رایگان تعلق گرفت.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، محمدرضا سمیعی افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط این شرکت در محدوده زمانی سه ماهه اول سال، تعداد ۷۵ مشترک رایگان را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، جامعه ایثارگران و اماکن مذهبی واجد شرایط واگذار کرده که نسبت به پارسال به میزان ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت: از این تعداد ۳۱ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۹ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۳ مورد به خانواده شهدا و جانبازان و ۲ مورد به اماکن مذهبی واگذار شده است.
او عنوان کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی و جانبازان بالای ۲۵ درصدی که تاکنون از امتیاز اشتراک گازرایگان بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرحله کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز، تعداد ۳۴۴ اشتراک رایگان به مددجویان واگذارشده واین اقدام به منظور محرومیت زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت همچنان در دستور کار گاز استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.