اعلام فراخوان همایش «سبک زندگی اسلامی و زنان سرپرست خانوار» در استان‌ مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌مرکزی، گفت: همایش علمی سبک زندگی اسلامی با موضوع زنان سرپرست خانوار و کارکرد خانواده در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان ارسال آثار به همایش بیان کرد: این همایش با دو محوریت زمینه‌های شکل‌گیری سبک زندگی و آثار آن بر کارکرد خانواده با محوریت زنان برگزار خواهد شد.

ولیئی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب موضوعات تاثیر سرمایه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نوگرایی بر سبک‌زندگی از قبیل فعالیت‌های فرهنگی، نگرش ما به ارزش‌ها، پایبندی به مذهب و قانون، مشارکت اجتماعی، اعتماد اجتماعی، عدالت‌محوری، امنیت اجتماعی، اشتغال، اسکان و کارآفرینی، امکانات رفاهی، درمانی، شهرنشینی، رسانه، ارتباطات و جهانی‌شدن، مصرف کالاهای فرهنگی، هنجارها، الگوهای فرهنگی، سبک زندگی و کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیستی- روانی خانواده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.emdad.ir مراجعه و مقالات خود را نیز به آدرس article-mkz@emdad.ir ارسال کنند.

ولیئی زمان برگزاری همایش را شهریورماه امسال عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵خردادماه جاری فرصت دارند مقالات خود را جهت شرکت در همایش به دبیرخانه همایش واقع در اراک، خیابان قائم مقام، نرسیده به میدان امام حسین(ع)، اداره کل کمیته امداد امام(ره) استان مرکزی ارسال کنند.

این مقام مسئول در پایان افزود: همایش علمی سبک زندگی، زنان سرپرست خانوارو کارکرد خانواده شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار خواهد شد و به صاحبان مقالات برتر نیز جوایز نفیسی اهدا و مجموعه مقالات برگزیده نیز در مجلات علمی به چاپ خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.