آمادگی ۷۱ موکب برای خدمت به زائرین حسینی

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان مرکزی گفت: تعداد مجموع موکب ها را ۷۱ مورد و از این تعداد ۵۲ مورد در عتبات عالیات، دو مورد در مهران و مابقی در استان استقرار دارند.

مظفر صفریان در نشست با اصحاب رسانه افزود: ۷۱ موکب داخلی و خارجی استان به زائران امام حسین (ع) در آئین جهانی پیاده‌روی اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند که از این تعداد، ۵۲ موکب در کاظمین، نجف و کربلا در عراق، ۲ موکب در مهران و ۱۷ موکب در سطح استان مرکزی مستقر می‌شوند.
وی بابیان اینکه موکب‌های استان در کشور عراق از ۱۵ شهریورماه مستقر و از ۱۶ تا ۲۹ شهریورماه خدمات رسانی به زائران را با جدیت و به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند گفت : به طور میانگین در هر موکب ۴۰ نفر مشغول خدمت‌رسانی هستند.
وی گفت: در حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی امت اسلامی،  اصحاب رسانه نقش ویژه ای دارند که استان مرکزی نیز تیم‌هایی از صدا و سیما برای مستند سازی و ثبت تصاویر به یادماندنی پیش بینی شده است.
مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان مرکزی بیان کرد:پیاده روی اربعین حسینی، حرکت عظیم بشریت به سوی کمال مطلوب است و این حرکت باید بیش از پیش به جهان معرفی شود.
مظفریان اضافه کرد: مردم می‌توانند نذورات نقدی خود، ویژه اربعین حسینی (ع) را به شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۸۰۰۹۸۱۹۲۸، بانک ملت به نام ستاد عتبات عالیات واریز نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.