اصلاح رابطه مردم با دولت یکی از تکالیف دولت است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : یکی از تکالیف دولت اصلاح رابطه مردم با دولت است مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، دکتر محمدهادی زاهدی وفا ،در دیدار جمعی از مردم و مراجعه کنندگان در شهر اراک گفت: طرح های تغییر راهبرد در میدان بودن به جای پشت میز نشستن و افزایش امید مردم و اعتماد عمومی مردم از اصلی ترین دستور کارهای دولت است.

وی افزود:در یکسال گذشته هیات دولت ٣١ سفر استانی داشتند سعی در اصلاح رابطه مردم و دولت است، مردم اعتماد نسبی پیدا کردند که می تولنند سخن خود را به هیات دولت انتقال دهند و فرمایش رهبر معظم انقلاب این است که بازسازی انقلابی و عقلانی در مدیریت دولت اتفاق بیافتد که نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی باشد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در برخی از دستگاه ها که مردم مراجعه می کنند رضایتمندی وجود ندارد تکریم ارباب رجوع بسیار مهم است ، رضایتمندی مردم رضایتمندی از دولت است ما باید سعی کنیم رابطه دولت با مردم را ترمیم کنیم ، باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم ، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع باید بهبود پیدا کند هر چند اقداماتی صورت گرفته ولی کافی نیست باید این رویکرد را ادامه دهیم

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.