افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان

سخنگوی دولت گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در صورت نهایی شدن جزئیات و تامین منابع اعمال می‌شود.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از صداوسیما؛ علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت که با استقبال استاندار مرکزی وارد اراک شد با بیان اینکه در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان حداقل بگیر شاهد افزایش قابل قبول حقوق بودیم که افزایش ۵۷ درصدی بیشتر از میزان تورم بود و می تواند جبران کننده بخشی از این مشکلات تورم سال های اخیر باشد.

علی بهادری جهرمی افزود: تورم مستمر باعث کاهش قدرت خرید حداقل بگیران و بازنشستگان می شود، افزایش ۵۷ درصدی حقوق آنها از میزان تورم بیشتر بود، این افزایش می تواند تا حدودی جبران کننده بخشی از فشار تورم در ۴ سال گذشته باشد.
جبران هزینه‌ها برای کارمندان کمتر رخ داده بود و سازمان امور اداری و استخدامی نیز اخیرا با سازمان برنامه و بودجه برای تعدیل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری به توافق رسیدند که البته جزئیات آن در حال نهایی شدن است. افزایش حقوق انجام می‌شود اما به دنبال راهکاری هستیم تا با اختصاص منابع مالی درست باعث رشد تورم نشویم.
وی همچنین در میان مردم بودن و کاهش فاصله دولت و ملت را از مهمترین ویژگی های دولت دکتر رئیسی دانست و گفت: این مسیر باید مستمر و از سوی همه مقامات  و در همه سطوح کشور انجام گیرد تا بتواند حلال مشکلات کشور شود.
سخنگو دولت به موفقیت های حوزه سلامت در بحث کاهش فوتی های کرونا هم اشاره کرد و افزود: این موفقیت نتیجه با مردم و همراه مردم بودن است. 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.