پخش ویژه‌برنامه «صدای انتخابات» از شبکه آفتاب استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی ‌فراهانی، معاون صدای استان‌ مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه ‌مرکزی، گفت: برنامه گلبانگ صبح در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت زنده با بخش‌های ویژه به استقبال انتخابات جاری می‌رود.

وی بیان کرد: این برنامه با تأکید بر پاسگویی مسئولان، با رویکرد انتخابات و با هدف ترغیب و تشویق حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پخش می‌شود.

فراهانی تصریح کرد: گلبانگ صبح با بخش‌های مختلف و متفاوتی چون گزارش‌های جذاب انتخاباتی، گفتار و متن موضوعی، آنوس‌های انتخاباتی، ارتباط با مسئولان، پیام‌های مردمی، موسیقی و … در تلاش است شور و شعف انتخاباتی را در فضایی مفرح در ساعات اولیه صبح برای شنوندگان رادیو محلی استان ایجاد کند.

وی اظهار کرد: از جمله آیتم‌های ویژه و مناسبتی این برنامه آیتم حضور ملی است که با بخش‌های هیجانی و جذاب از جمله توصیه‌ها و سخنان ناب امام و رهبری و دیگر بزرگان ویژه انتخابات، سرودهای حماسی و انتخاباتی و گزارش‌های مردمی ویژه انتخابات تلاش می‌کند ضمن ایجاد شور و نشاط صبحگاهی و شور و شوق انتخاباتی، طنین صدای حضور مردم در صحنه انتخابات ۲۴ خرداد و نوید آینده‌ای پرامید و روشن را به گوش شنوندگان صدای شبکه آفتاب برساند.

معاون صدای استان در پایان تصریح کرد: برنامه گلبانگ صبح به تهیه‌کنندگی سپیده نوری، گویندگی علیرضا رافعی، گزارشگری شهرام ترکمانی و اجرای شهپر عسگری و گزارش‌های اعظم بهمنی در بخش آیتم حضور ملی تا زمان انتخابات میهمان مخاطبان صبحگاهی شبکه صدای آفتاب خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.