فراخوان مسابقه بزرگ مقاله‌نویسی در استان مرکزی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از اعلام فراخوان مسابقه بزرگ مقاله نویسی در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالفضل حاج‌کریم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقه بزرگ مقاله نویسی با موضوع «جوانان در تحقق حماسه سیاسی» در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فراخوان این مقاله اعلام شده است، افزود: این مسابقه در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند مقالات خود را حدکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

حاج‌کریم با بیان این‌که از سه نفر از نویسندگان برتر تجلیل می‌شود، اظهار کرد: علاقمندان باید آثار خود را به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به نشانی، میدان دارایی، خیابان امام موسی صدر، روبروی فرمانداری اراک، ساختمان معاونت فرهنگی امور جوانان استان، ارسال کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.