حمایت از خانواده های زندانیان در کاهش وقوع جرائم موثر است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حمایت از خانواده های زندانیان در کاهش وقوع جرائم موثر است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در روز ملی حمایت از خانواده زندانیان ظهرروز یکشنبه  حمایت از خانواده های زندانیان را در کاهش وقوع جرائم موثر دانست و افزود: مسئولان و مراجع قضایی حل مشکلات زندانیان و خانواده آنان تلاش بیشتری انجام دهند.

وی حفظ کرامت انسانی در برخورد با زندانیان مهم خواند و ادامه داد: اجرای قانون و غافل نشدن از خانواده های زندانیان از رویکرد اساسی دستگاه قضائی است.

حجت الاسلام مظفری رفع گرفتاری معیشتی و حمایتی خانواده های زندانیان را زمینه ساز استحکام کانون خانواده ها و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و روانی دانست و افزود: توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی خانواده زندانیان یکی از برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی این قشر است.

در ادامه فرمهینی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اراک از کمک ۱۱۰ میلیون تومانی این انجمن به خانواده های زندانیان در سال گذشته خبر داد و تعامل بیشتر نهادهای مردمی و دستگاه های اجرایی را در یاری زندانیان و خانواده های آنان را خواستار شد.

این مراسم در سالن جلسات اداره کل زندانهای استان در اراک باحضور جمعی از قضات دادگستری، مسوولان اداره کل زندان، اعضای مجمع عمومی حمایت از زندانیان و گروهی از خانواده های زندانیان برگزارشد.

مراسم حمایت از خانواده زندانیان اراک به مناسبت ۵ خرداد، روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، تحت عنوان «نسیم مهر» برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.