اختصاص۱۱۲ میلیارد ریال اعتبار به صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اعتبار ابلاغی به صندوق کارآفرینی امید استان در سال جاری ۲۷۴ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۱۲ میلیارد ریال از آن تخصیص یافته است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی به نقل از ایرنا، « جمشید امیدی» روز دوشنبه در نشست کمیته فنی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰، در اراک ،افزود: تاکنون ۲۲ طرح اشتغال به مبلغ ۱۸۲ میلیارد ریال به بانک توسعه تعاون استان معرفی شده که پس از بررسی و اعتبار سنجی بانک ۱۲ طرح به مبلغ ۱۱۲ میلیارد ریال مورد پذیرش قرار گرفته و متقاضیان در حال تشکیل پرونده هستند.

وی بیان کرد: اعتبار ابلاغیه بانک توسعه تعاون استان مرکزی ۱۹۲ میلیارد ریال است که بنابر اعلام مدیریت بانک فقط ۱۰۶ میلیارد ریال به بانک استان از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد طرح‌های معرفی شده توسط این اداره کل به صندوق کارآفرینی امید از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، ۱۵۲ طرح به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال، معادل ۳۶۰ درصد اعتبار تخصیصی به صندوق استان است.

امیدی عنوان کرد: تعداد طرح های پرداخت شده ۱۹ طرح به مبلغ ۵۴ میلیارد ریال معادل ۵۵ درصد مبلغ تخصیصی به صندوق است و اعتبار تخصیص یافته به صندوق استان ۹۹ میلیارد ریال است.

وی، اعتبار تخصیص یافته به بنیاد برکت استان مرکزی را نیز ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون سه طرح اشتغال به میزان ۱۵ میلیارد ریال معادل ۱۲۵ درصد اعتبار تخصیصی به صندوق معرفی شده که متقاضیان در حال تشکیل پرونده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: یکی از عوامل موثر و تاثیرگذار در راستای اشتغال زایی و سرمایه‌گذاری، تعامل و همکاری بانک‌های عامل استان است که امید است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.