مدیر عامل شرکت توزیع برق: صنایع استان مرکزی از همکاری سر باز می‌زنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: در آغاز روزهای گرم تابستان قرار داریم و بحران مصرف برق بیشتر از روزهای گذشته خود را نشان می‌دهد اما متأسفانه صنایع همکاری لازم را ندارند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، محمد الله داد صبح چهارشنبه در نشست کارگروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: عملیات تمرینی شناسایی ماینرهای غیرمجاز همزمان با سراسر کشور در هفته جاری در استان مرکزی اجرا شد، که از هر ۲۲ آدرس، شماری دستگاهمان ماینر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ابلاغی مصرف برق در استان تاکنون رعایت شده است، افزود: در آغاز روزهای گرم تابستان قرار داریم و بحران مصرف برق بیشتر از روزه گذشته خود را نشان می‌دهد و متأسفانه صنایع در این خصوص همکاری لازم را ندارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: سهمیه ابلاغی مصرف برق در استان تاکنون رعایت شده و عدالت خاموشی‌ها تا حد امکان رعایت شده است.

وی بیان کرد: تغییر ساعت اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه اثر خوبی در کاهش مصرف برق داشته اما بیشترین بار مصرفی صنایع استان به روزهای پنجشنبه و جمعه موکول شده است که این موضوع چالش کنترل پیک را در همه روزها ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: برخی از ادارات از ساعت ۱۵ و ۳۰ که زمان تعطیلی است بار مصرفی کاهشی ندارد که به طور قطع با آنان برخورد می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.