از مزاحمت‌های تبلیغاتی تا وعده‌های سرخرمن در استان مرکزی

آخرین خبر‌های انتخاباتی استان مرکزی را در بسته خبری ذره بین انتخابات پیگیری کنید.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی وبه نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم تلاش‌های تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

مزاحمت‌های تبلیغاتی نامزد‌های شورا‌ها

۲ روز به انتخابات مانده تنور تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی داغ داغ است و نامزد‌ها و طرفدارانشان هرکدام مشغول مجاب کردن مردم برای رای آوری هستند، اما در مقایسه شورا‌های اسلامی شهر با انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات کاغذی شورا‌ها بیشتر است

در این بین چسباندن عکس در هرمکانی مثل ساختمان‌های خصوصی مردم که با هزینه زیاد نما شدن و ساختمان‌هایی که به سبب بلند مرتبه بودن برای تمیز کردن مشکل دارند اقدامی نابجاست که هم زحمت مردم و هم زحمت شهرداری را زیاد می‌کند.

همچنین عضو کردن بی حساب و کتاب افراد در گروه‌های انتخاباتی هم موجب آزار مردم و اعتراض ان‌ها شده است.

شفافیت و صداقت انتظار رای دهندگان

مردم دغدغه‌های اقتصادی از جمله شغل و مسکن و تورم و مسائل دیگر دارند، اما تنها چیزی که از یک نامزد ریاست جمهوری و شورای اسلامی انتظار دارند شفافیت و صداقت است.

مردم در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: تنها چیزی که از نامزد‌های انتخاباتی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتظار دارند شفافیت و صداقت است.

طمع به لیست‌های ائتلاف شوراها

در بین نامزد‌های انتخاباتی برخی ائتلاف کرده اند تا راحت‌تر بتوانند خود را به مردم معرفی کنند.

اما برخی از این نامزد‌ها با نگاه‌های طمع آمیز به قول و قراری که برای ائتلاف زده اند پایبند نیستند و قصد دارند کسری رای فردی خودشان را از این لیست‌ها تامین کنند.

دغدغه‌های کرونایی تبلیغات

دغدغه‌های کرونایی موجب شده ستاد مقابله با کرونا هم حال و هوای انتخاباتی بگیرد.
ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی مصوب کرده که هرگونه تجمع انتخاباتی باید با مجوز این ستاد برگزار شود.

وعده‌های سرخرمن انتخاباتی

وعده‌های انتخاباتی یکی از تکنینک‌هایی است که سبب جلب آرای مردم به سمت نامزد مورد نظر انتخاباتی می‌شود، اما این وعده باید قابل تحقق باشد و یا حداقل منطقی باشد نه اینکه یک نامزد انتخاباتی برای جلب رای وعده‌های سر خرمن بدهد.

از جمله این وعده سرخرمن‌ها در بین نامزد‌های تبلیغات شهر اراک مشاهده می‌شه که وعده‌هایی می‌دهند که نه شدنی و نه قابل بارور است.

فعالیت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری هم همچنان رونق دارد و نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی شان حسابی سر خود را شلوغ کرده اند.

لغو شدن سفر سعید جلیلی به اراک

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود قرار بود صبح دیروز به اراک بیاد و با کارگران هپکو و آذرآب دیدار داشته باشد، اما مسئولان هپکو با ورود جلیلی به کارخانه مخالفت می‌کنند.

قرار بر این می‌شود که دیدار کارگران هپکو و آذرآب با جلیلی مقابل درب ورودی شرکت هپکوی اراک برگزار شود که آن هم لغو می‌شود.

هرچند علت لغو این سفر مخالفت ستاد کرونا اعلام شده، اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که نگرانی از برخورد مسئولان هپکو با کارگران و دردسر برای این قشر ضعیف از سوی مسئولان کارخانه که مخالف جلیلی هم هستند موجب لغو این سفر شده است.

وضعیت هپکو و تولید در این کارخانه پس از خصوصی‌سازی با مشکلات بسیاری روبرو شده است.

بازار داغ شایعات انصراف

در فضای مجازی بازار شایعات انصراف نامزد‌های ریاست جمهوری داغ داغ است و هر روز شایعه‌ای از انصراف یک نامزد منتشر می‌شود و با فاصله زمانی اندکی این شایعه تکذیب می‌شود.

محسن رضایی با مردم استان مرکزی سخن گفت

طبق قرعه کشی محسن رضایی ششمین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که از شبکه آفتاب در برنامه” ایران سرای من” با مردم استان مرکزی گفتگو کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.