سربازان گمنام؛ نیکنامان امنیت

امنیت پایدار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری تلقی می‌شود، چرا که انسان از بدو خلقت به دنبال واژه‌ای به نام «آرامش» بوده و هست و بی‌شک این آرامش در سایه امنیت ایجاد می‌شود و در ایران اسلامی زیر چتر اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، دنیای امروز صحنه‌ای از حوادث پیدا و پنهان و دسیسه‌ها و تهدیدهای مختلف است که جوامع را آبستن مسایل گوناگونی می‌کند و در چنین شرایطی تنها در سایه نظام امنیتی کارا و هوشیار می‌توان مخاطرات را بهنگام شناسایی کرد و با مداخلات هدفمند و اقدامات اصولی بستر امن را برای زندگی و فعالیت‌های مختلف ایجاد کرد.

آسایش و امنیت بزرگترین نعمت در جامعه است که با خود ثبات اقتصادی و اعتماد متقابل حاکمیت و ملت را ایجاد می‌کند و این مهم در کشور با بهترین شرایط مهیا است و با وجود همه بدخواهی‌های دشمنان، ایران اسلامی همچون جزیره‌ای امن بوده و پرچم آرمان‌ها و دستاوردهای نظام روز به روز در سایه این امنیت افراشته‌تر است.

امنیت به معنای زنجیره ای از اقدامات پیدا و پنهان در حوزه پیشگیری و مداخلات هدفمند در امور است که شاخص‌های زیست با نشاط و کیفی شهروندان و سطح مطلوب سلامت روانی در تمامی سطوح را در بر می گیرد.

امنیت، مولود سلسله شاخص‌های اثرگذار بر زندگی مردم است که تابعی از تحولات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می‌شود و در این راستا نظام امنیتی ایران در ۴۳ سال گذشته توانسته کارنامه درخشانی را ارائه دهد که هر فصل آن مبتنی بر بهبود شاخص‌ها و مراقبت‌های اصولی و دستاوردهای ارزشمندی است.

مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج ) از ابتدای تشکیل وزارت اطلاعات به آرامش و امنیت کشور افزود، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران یکی از دستگاه های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه محسوب می‌شود که با هوشیاری و آگاهی تمام اجازه نمی‌دهد تا دشمنان و بدخواهان در امنیت این کشور خدشه وارد کنند، دشمنانی که هر روز برای این انقلاب نقشه‌هایی در سر پرورانیده اما با درایت و هوشیاری حافظان حریم اسلام و قرآن نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌شود.

دشمنان داخلی و خارجی به دلیل هراس از اقتدار و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی در هرگام پس از پیروزی انقلاب توطئه‌های متعددی را در آستین پرورده‌اند و در سایه فعالیت های تخریبی، اغتشاش آفرینی، ترور، ایجاد ناامنی در مناسبات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و جنگ نرم و سخت کوشیده‌اند که پویایی و سرزندگی نظام اسلامی را خدشه دار کنند اما، هر بار این دسیسه‌ها در سایه تدابیر اثربخش تشکیلات قدرتمند امنیتی کشور به موقع شناسایی و در نطفه خفه شده است.

تشکیلات امنیتی ایران با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی یکی از مقتدرترین نظام‌های اطلاعاتی جهان محسوب می‌شود و سربازان این عرصه بی‌آنکه نام و نشانی بجویند با هوشیاری و تیزبینی بر کوچک ترین تحرکات داخلی و خارجی اشراف دارند و توانسته‌اند پیچیده‌ترین مشکلات و تهدیدات را با بهترین ابزار و در کوتاهترین زمان ممکن خنثی کنند که این سرمایه ارزشمند باید حمایت و حفظ شود.

یکی از تهدیدات جدی دشمنان در سال‌های اخیر نفوذ نرم از مجرای اطلاعات هدایت شده و سازمان یافته در فضای مجازی و عرصه فرهنگی است که در این راستا نیز ردپای هدفمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و مقابله بهنگام با عوامل تهدید دیده می‌شود و اجازه کمترین اقدامات ضد امنیتی داده نشده است.

سیطره جانفشانی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تنها در حوزه امنیت خلاصه نمی‌شود بلکه فرزندان ارزشمند نظام اسلامی همواره با چشمان تیزبین و اصلاح گر ، دیگر عرصه‌های کشور از جمله نظارت بر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را موشکافانه در رصد خود دارند.

در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن نیز بازوهای مردمی تشکیلات امنیتی کشور هوشیارانه پای کار هستند و با احساس مسئولیت در مقابله با مصادیق فساد اقتصادی و اداری، سوء خدمت و پیشگیری بهنگام از بروز تنش های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهند و با نظارت دقیق می‌کوشند تا کشور بتواند به سلامت از این مسیر سخت گذر عبور کند.

از ویژگی های سربازان گمنام امام زمان (عج )، ولایتمداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مسیر آن حول اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن است. سربازان مخلصی که فقط در حصار و چارچوب ولایت و اخلاص تعریف می‌شوند، بدون هیچ گونه هیاهو و فضاسازی همه همت خود را بر شناسایی عواملی که ممکن است امنیت مردم را به مخاطره بیندازند مصروف داشته و راحتی و آرامش خود را برای ناکام گذاردن دشمنان جمهوری اسلامی و مردم این سرزمین وقف کرده‌اند.

مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، امنیت را برای مردم و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آورده است که قطعا این مجاهدت بزرگ، پاداش والایی از سوی خداوند متعال برای این سربازان گمنام به همراه خواهد داشت و امروز عزت، سربلندی، اقتدار و کلید فتوحات انقلاب، مرهون رهبری امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و تلاش‌های جهادگونه سربازان گمنامی است که در عرصه‌‎های گوناگون راه را بر فعالیت‌های خرابکارانه دشمن بسته نگه داشته‌اند.

اقتضای کار سربازان گمنام امام زمان (عج) این است که در گمنامی مجاهدت و در گمنامی و با محدودیت‌های زیادی زندگی و بخش قابل توجهی از اقدامات و عملکردهای خود را نتوانند گزارش کنند؛ چرا که پیشرفت کار آن‌ها در گمنامی است و موفقیت‌شان در پوشیده ماندن عملکردشان است.

نیمه شعبان و تولد یگانه منجی عالم بشریت، دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت مهدی موعود(عج) با نام گمنامان افتخارآفرین میهن اسلامی ایران عجین شده است، انسان‌هایی که در سایه باورهای عمیق خودساختگی و مسئولیت‌پذیری متعهدانه معنای کامل ایثارگری را تعریف کرده‌اند و شجاعانه در تمامی عرصه‌ها حاضر می‌شوند و سینه‌هایشان در برابر حوادث ستبر است، چرا که می‌دانند عیار و ارزششان در خدمت به خلق و پاسداشت الفبای پاکی و انسانمداری است.

مهم‌ترین ویژگی دستگاه اطلاعاتی ایران، اخلاص و فداکاری و ایثار است که باعث شده تلاش شبانه‌روزی در برقراری امنیت و مقابله با باندهای فساد و قاچاق و تروریست‌ها داشته باشند و رفاه، آسایش و جان خود را در راه خدا ایثار کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.