دولت آینده دولتی مشورت‌پذیر باشد

امام جمعه اراک گفت: دولت آتی باید دولت مشورت‌پذیر باشد و از نخبگان و مردم در انجام امور استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: انتخابات پیشرو مهم‌ترین عرصه سیاسی کشور است، و مردم با شرکت در انتخابات باید به تشکیل دولتی مشورت‌پذیر و فسادستیز کمک کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش گسترده‌ای برای جلوگیری از برگزاری انتخابات با شکوه دارند، اما باید همه دست به دست هم داده و توطئه دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: مردم باید با انتخاب افراد اصلح در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند و با حضور آگاهانه در انتخابات به تشکیل دولتی مقتدر، عدالت‌خواه، ضد فساد کمک کنند.

دری نجف‌‌آبادی بر لزوم عزم دولت آتی برای حل مشکلات کشور تاکید کرد و بیان داشت: دولت آینده باید دولتی مشورت پذیر بوده و از نخبگان در حل مشکلات کشور استفاده کند.

وی با بیان اینکه رفع بیکاری، حل مشکل مسکن، افزایش صادرات غیرنفتی و سرمایه‌گذاری در کشور از مهم‌ترین برنامه‌های دولت آینده باشد، گفت: همه باید با برای ساخت ایرانی سربلند دست به دست هم دهیم.

امام جمعه اراک با اشاره به ارتحال امام (ره)  بیان داشت: امام تحقق مردم‌سالاری دینی را در جامعه رقم زد و موجب استقلال و خودکفایی کشور شد.

دری نجف آبادی همچنین بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا خسارت‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرد که جبران این خسارت‌ها با همت مسئولان و مردم امکان‌پذیر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.