صدور یک‌هزار و ۲۳۱ کارت هنر در استان مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۲۳۱ کارت هنر برای هنرمندان رشته‌های مختلف هنری این استان صادر شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس دانشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان مرکزی می‌توانند با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به دریافت کارت هنر خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت صندوق هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اکثر هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان هنر کارت صادر شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تا کنون یک‌هزار و ۲۳۱ کارت هنر کارت برای هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان صادر شده و این افراد می‌توانند از تسهیلات و حمایت‌های صندوق اعتباری هنر استفاده کنند.
حجت‌الاسلام دانشی اظهار داشت: هر کدام از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان که عضو صندوق هنر هستند و برای هنر کارت ثبت نام کرده‌اند، ۱۵ میلیون ریال هدیه در نظر گرفته شده که در مجموع ۱۸ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال به هنرمندان این استان اعطا می‌شود.
وی هر گونه ارائه خدمات به هنرمندان را از طریق هنر کارت عنوان کرد و گفت: قابلیت کارت شناسایی، تاثیر در تعاملات مالی با صندوق اعتباری هنر از جمله دریافت وام، کمک مستمری. تسویه بیمه تکمیلی از جمله خدمات قابل ارائه هنر کارت است.

۱۱ مجتمع فرهنگی و هنری، ۱۰۳ آموزگاه هنری، ۱۲۳ موسسه فرهنگی هنری یک و چند منظوره، ۲۱۸ کانون تبلیغاتی، ۸۳ نشریه محلی، ۵۰ نمایندگی نشریات سراسری، ۵۸۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد و ۲ هنرستان هنرهای زیبا بخشی از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان مرکزی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.