استاندار مرکزی: حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

استاندار مرکزی گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات سال آتی، قدرت کشور را افزایش داده و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی می‌کند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سید «علی آقازاده» عصر دوشنبه در جریان سفر به شهرستان فراهان و بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی افزود: دشمنان از مدت‌ها قبل برای انتخابات پیش روی کشور برنامه‌ریزی کرده که همه باید هوشیار باشند.

وی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای مانند سایر انتخابات برخوردار است و نیاز است مردم در انتخاب نمایندگان خود در پارلمان های شهری و روستایی دقت لازم را داشته باشند و افراد  اصلح  و توانمند را انتخاب کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان با وضعیت خوب و مطلوبی در جریان است و در روند ثبت‌نام حضوری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد توجه است.

استاندار مرکزی در حال بازدید از محل ثبت نام نامزدهای شورای شهر در فراهان

آقازاده بیان کرد: استقبال داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی در روزهای پایانی افزایش یافته و امید است این انتخابات با شور و رقابت سالم به بهترین شکل برگزار شود.

۱۵ داوطلب تاکنون برای ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان فراهان ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تا ۲۶ اسفندماه جاری ادامه دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان  رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

فراهان از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.