دستگیری باند جاعلان بیمه‌نامه‌های موتورسیکلت در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، سرهنگ رضا احمدی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی با اخذ مبالغ ناچیز از مالکان موتور سیکلت، اقدام به صدور بیمه نامه می کنند ،‌اکیپی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند .

وی افزود: در تحقیقات اولیه کاراگاهان تعدادی از بیمه نامه های جعلی را کشف و در ادامه تحقیقات عضو اصلی این باند جعل را شناسایی و دستگیر کردند .

وی اضافه کرد : در بازجویی های صورت گرفته از فرد دستگیر شده ، وی اذعان داشت که با همکاری دو دوستش ،اقدام به جعل اسناد می کنند.

سرهنگ احمدی ادامه داد : طی هماهنگی با دستگاه قضایی در عملیاتی غافلگیرانه از مخفیگاه این باند بازرسی و تعداد ۲۷ مهر جعلی مربوط به ادارت دولتی ، چندین شرکت بیمه ای و اسناد و مدارک دولتی جعلی کشف شد و ۲ متهم دیگر نیز در آن مکان دستگیر و به یگان انتظامی دلالت شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهمان در اظهارات خود متعرف شدند که بیش از ۵۰ فقره بیمه نامه جعلی را با قیمت های پایین به فروش رسانده اند که در ادامه تحقیقات استفاده کنندگان از مدارک جعلی نیز شناسایی و احضار شدند .

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه اعضای ین باند جعل به ندامتگاه اراک معرفی شدند از کلیه شهروندان درخواست کرد برای تهیه اسناد و مدارک دولتی از مسیر قانونی استفاده کرده تا در دام افراد فرصت طلب و سود جو گرفتار نشوند .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.