صلاحیت ۶ درصد کاندیدا های شورای شهر و روستا احراز نشد

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با بیان اینکه تنها شش درصد متقاضیان شوراهای شهر و روستای احراز صلاحیت نشدند گفت: این افراد عمدتا از کسانی بودن که یا از مراجع چهارگانه صلاحیت آنها احراز نشده اند و یا مدارکشان ناقص بوده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالقاسم نصراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برخی از این افراد نیز انصراف داه اندافزود: این افراد چهار روز فرصت داشتند تا اعتراض خود رابه هیئت نظارت ارائه دهند.

بیشترین متقاضیان شورای شهر در اراک و کمترین در خنداب

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه بیشترین متقاضیان شورای شهری با ۳۳۵ نفر در شهر اراک هستند تصریح کرد: کمترین متقاضیان نیز با ۱۶ نفر در شهرستان خنداب هستند.

نصراللهی بالاترین افراد علاقمند به شوراهای روستایی را با ۸۶۲ نفردر شازند برشمرد و گفت: کمترین شرکت کننده ها با ۱۰۷ نفر در شهرستان محلات قرار دارند.

بیشترین متقاضیان شورای روستایی در شازند و کمترین در محلات

وی با بیان اینکه ۱۸۸ نفر ( ۲۶ نفر شهری و ۱۶۲ نفر روستایی) در آشتیان برای چهارمین دوره شوراها احراز صلاحیت شده اند خاطرنشان کرد: در تفرش نیز ۳۶۶ نفر تایید شده اند که از این تعداد ۳۳ نفر در شهر و ۳۳۳نفر در روستاها هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تعداد متقاضیان شهری و روستایی خمین را ۶۷۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۰۷ نفر در مجموع در شهرستان خنداب کاندیدای شورای شهر شده اند.

وی ادامه داد: در زرندیه نیز ۸۰ نفر شورای شهری و ۳۳۷ نفر شورای روستایی احراز صلاحیت شده اند و در ساوه نیز ۷۲۲ نفر تایید شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی تعداد شرکت کننده های فراهان را ۳۳۵، کمیجان ۲۵۰، محلات ۱۵۲ و دلیجان را ۲۴۸ نفر در بش شهر و روستا اعلام کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.