دستگیری دو نفر از سر شاخه‌های شرکت تلفیق هنر در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۲ نفر از سرشاخه های اصلی شرکت تلفیق هنر در اراک شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ سید نورالدین حسینی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از فعالیت افرادی در کافی شاپی در سطح شهر اراک برای جذب نیرو در شرکت غیرمجاز تلفیق مینا و خاتم هوشمند (تلفیق هنر) مطلع شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس پلیس، برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی افزود: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و با جمع آوری اسناد و مدارک موجود، دو نفر از سرشاخه‌های اصلی این شرکت شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دعوت شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ با تکمیل تحقیقات پلیس در این خصوص، پرونده‌ای تشکیل و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.
سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه‌های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی های نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است.

وی با بیان فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لینک خبر در خبرگزاری ایرنا

لینک خبر در خبرگزاری فارس

لینک خبر در خبرگزاری تسنیم

لینک خبر در خبرگزاری مهر

لینک خبر در خبرگزاری صدا و سیما

لینک خبر در باشگاه خبرنگاران جوان

لینک خبر در پایگاه خبر فوری

لینک خبر در پایگاه آخرین خبر

لینک خبر در پایگاه اطلاع رسانی رکنا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.