اجرای طرح فروش فوق العاده کالاهای اساسی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘عزیرالله صدیقی’ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فروش فوق العاده از امروز در قالب طرح سراسری حکمت در استان به اجرا گذاشته شده و یکصد مرکز فروش زنجیره ای و تعاونی مصرف در آن مشارکت دارند.

وی توضیح داد: ۴۳ فروشگاه و تعاونی مصرف مشارکت کننده در این طرح در اراک و مابقی در سایر شهرستان ها به مصرف کنندگان کالا ارائه می کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: فروشگاه های شرکت کننده در این طرح به مدت ۱۰ روز کالاهای اساسی شامل مواد پروتئینی سفید و قرمز، روغن خوراکی، برنج، لبنیات و قند و شکر را با قیمت مصوب درج شده کالا بدون احتساب سود به مصرف کننده عرضه می کنند.

صدیقی یادآور شد: علاوه بر این مراکز، با همکاری تعاون روستایی سه نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی با ۳۳ غرفه در سه منطقه پرجمعیت اراک شامل خیابان طالقانی، میدان سرداران و کوی امام علی (ع) دایر شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را شکستن فضای حباب گونه قیمت کالاهای اساسی، حمایت از مصرف کنندگان و تثبیت بازار عنوان کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در دهه اول تیرماه نیز طرح ضیافت به صورت گسترده برای تثبیت قیمت کالاهای اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان در استان مرکزی اجرا می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.