هزینه شدن تمام پول و مالیات وصولی برای پرداخت حقوق کارکنان دولت

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تمام پول و مالیات وصولی برای پرداخت حقوق کارکنان دولت هزینه می‌شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد حسینی ظهر دیروز در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: در سال گذشته شرایط خوبی را پشت سرگذاشتیم اما سرعت حرکت دشمن بیشتر از سرعت حرکت ما است.

وی افزود: نیازهای مردم نسبت به زحمات مدیران افزایش یافته و باید امسال با وحدت و جدیت بیشتر حرکت کرده و گام برداریم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌‎های مهم در کشور استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی است و استان مرکزی تاکنون موفقت چشمگیری در جذب این تسهیلات نداشته است.

حسینی بیان کرد: جذب سرمایه گذاری خارجی یکی از ضروریاتی است که امسال باید با جدیت تمام دنبال شود.

وی ادامه داد: استان مرکزی در جذب تسهیلات اشتغالزایی از محل یک و نیم میلیارد دلاری صندوق توسعه هم نیازمند تدوین راهبردهای اصولی است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کل اعتبارات نقد کشور در حوزه هزینه‌های جاری است و هزینه‌های عمرانی در قالب اسناد خزانه و اوراق مشارکت تزریق می‌شود که در این راستا تمام پول و مالیات وصولی برای پرداخت حقوق کارکنان دولت هزینه می‌شود و باید از بروکراسی موجود اداری پرهیز و راه را برای پیشرفت باز کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: استان مرکزی تاکنون در زمینه استفاده از تسهیلات این صندوق بیت و پنجمین استان است درصورتی که با توجه به ویژه بودن استان در حوزه کشاورزی، آب و صنعت باید از این ظرفیت استفاده حداکثری داشته باشد و باید علت این عدم استفاده عارضه‌یابی شود.

وی اضافه کرد: بی‌شماری از اهالی استان مرکزی در خارج از کشور زندگی می‌کنند و اگر این ظرفیت جذب شود به طور قطع کار بزرگی در استان رقم می‌خورد و همچنین در راستای جذب اعتبارات سال گذشته و تخصیص‌های باقی مانده باید تلاش و همت بیشتری انجام داد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی ۱٫۵ میلیارد دلار است که تاکنون یک‌سوم آن توزیع شده و مابقی به بانک‌ابلاغ نشده، در استان مرکزی حداقل جذب انجام شده و باید امسال جذب این تسهیلات را افزایش داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.