راهبری بیش از ۲۰ پرتال اینترنتی توسط موسسه درگاه افق رسانه

در مدت حدود سه ماه فعالیت موسسه درگاه افق رسانه مرکزی بیش از ۲۰ پرتال اینترنتی خدماتی و اطلاع رسانی توسط این مجموعه راه اندازی شده است.

محمد هادی بیات، مدیر سابق مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی و مدیر مسول موسسه درگاه افق رسانه مرکزی در گفتگو با خبرنگار مرکزی دیلی گفت: به برکت حضور متخصصان بومی حوزه های سایبری در استان و همکاری تنگاتنگ این عزیزان با موسسه موفق شدیم برخی خدمات ویژه اطلاع رسانی را برای مخاطبین محتوای فارسی در فضای مجازی کشور و جهان ارائه نماییم.

وی در ادامه افزود: این بخش از خدمات در حوزه های نشر برخط صورت گرفته که از عمده فعالیت ها و یکی از موضوعات مجوزهای دریافتی این موسسه می باشد که امیدواریم با حمایت و همکاری اهالی فرهنگ در استان مرکزی و کشور بتوانیم در سایر حوزه های تخصصی نشر دیجیتال نیز خدمات شایسته و گسترده تری ارائه نمائیم.

مهندس بیات در پایان ضمن یادآوری و تاکید بر وجود نیازهای حمایتی در حوزه فرهنگ گفت: نگاه دستوری به حوزه فرهنگ و فعالیت های رسانه ای صحیح نبوده و بدلیل آمیختگی زندگی مردم با فضای مجازی و رسانه های اجتماعی باید بیش از گذشته از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این فضا حمایت شود. البته خلاء های قانونی در این بخش و همچنین عدم اشراف متولیان فرهنگ بر موضوعات موارد حیاتی و زیرساختی است که باید مورد توجه قرار گرفته و بصورت فوری برطرف گردد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.