آغاز اجرای فاز اول پروژه خیابان ۵۸ متری اراک پس از ۱۱ سال

معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: عملیات آغازین فاز اول طرح خیابان ۵۸ متری اراک با تخریب تعدادی از املاک تملک شده در میدان ولی عصر(عج) این شهر آغاز شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، سعید بیاتیان در حاشیه تخریب پلاک های تملک شده در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: طرح ۵۸ متری اراک، پروژه ای است که از حدفاصل میدان ولی عصر (عج) اراک تا پل فرنگی، قرار است در یک معبر ۵۸ متری احداث شود.

وی با اشاره سابقه چندین ساله این طرح افزود: این طرح در سال ۸۵ پس از انجام مراحل و سیکل قانونی استانی برای اجرا در نهایت توسط شورای عالی شهرسازی مصوب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد، بنابراین عدم اجرا و یا لغو طرح نیز از طریق شورای عالی شهرسازی امکان پذیر است، شهرداری در حقیقت مجری طرح است و در تصمیم گیری هیچ نقشی ندارد.

بیاتیان بیان داشت: امروز براساس دستور شهردار جدید املاکی که قبلا توسط شهرداری اراک تملک شده بود در حال تخریب است تا کار عملیات این طرح آغاز شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک بیان داشت: طرح ۵۸ متری اراک در قالب چهار فاز پیگیری می شود که امیدواریم فاز اول را با همکاری خوب مردم و جذب سرمایه گذار خوب پیش ببریم و در این راستا نیز پلاک های که در کف معبر قرار دارند به صورت اولویت در دستور کار شهرداری است و قرار است در اجرای عملیات طرح از پراکندگی پرهیز شود.

وی تصریح کرد: در این رابطه مقرر شد برای پیگیری کارها ستادی نیز تشکیل شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن و با جذب سرمایه گذار پس از گذشت چندین سال تکلیف این طرح به ویژه مردمی که در این طرح قرار دارند را روشن کنیم و کار به سرانجام برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک در پایان خاطرنشان کرد: از سرمایه گذاری در این طرح استقبال می کنیم چه از داخل و چه از خارج استان باشد چراکه هدف این است که طرح هرچه زودتر به سرانجام برسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.