دومین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی

مسوول کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی حضور حداکثری و شور و نشاط بیش از پیش مردم برای حضور در پای صندوق های رای را از مهمترین اهداف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، کیوان گودرزی راد در دومین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی، اظهار کرد: انتخابات سرنوشت کشور را به مدت چهار سال رقم می زند و مردم اختیارات اجرایی را به افراد منتخب در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری می سپارند.

وی برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را مهمترین مسئله در این دوره از انتخابات عنوان کرد و گفت: این دوره از انتخابات به جهت تعیین تکلیف اختیارات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گودرزی راد افزود: تمام تلاش این کمیته و کلیه کمیته های ستاد انتخاباتی و تمام مسوولین نظام بر این است تا روحیه امید را در مردم زنده نگه داشته و از این آزمون با سربلندی بیرون آییم.

مسوول کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی حضور حداکثری و شور و نشاط بیش از پیش مردم برای حضور در پای صندوق های رای را از مهمترین اهداف برگزاری این جلسات عنوان کرد و اظهار کرد: وظیفه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات ارائه منویات رهبری به سمع و نظر مردم است تا مردم را در انتخاب فرد اصلح راهنمایی و هدایت کنیم.

گودرزی راد گفت: جوامع بین الملل در اکثر کشورهای دنیا به این انتخابات چشم دوخته اند تا ببینند چه کسی به عنوان رییس جمهور آینده ایران به روی کار می آید، بنابراین وظیفه ما در این راستا بسیار سنگین و در قبال این وظیفه نیز باید پاسخ گو باشیم.

مسوول کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدوارم همانند دوره های قبل از این انتخابات سربلند بیرون آمده و مثل همیشه ثابت کنیم پیرو رهبری و سرباز گوش به فرمان ایشان هستیم.

کارشناس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان مرکزی نیز در این نشست عنوان کرد: طی جلسه ای که با شهرداری های استان برگزار شد هماهنگی های لازم در خصوص مشارکت در فضاسازی تبلیغاتی انتخابات انجام شده است و شرایط برگزاری و نحوه تبلیغات مورد بررسی قرار گرفته است.

علی شاملو در این باره افزود: مکان های مناسبی از جمله نقاط پرتردد شهرها برای نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از تشکیل کمیته ارزیابی شهرداری ها خبر داد و گفت: این کمیته شهرداری های فعال را در طول انتخابات ارزیابی و در پایان انتخابات شهرداری های موفق را مورد تجلیل قرار می دهد.

معاون امور پستی اداره پست استان مرکزی نیز در ادامه با بیان اینکه در یک ماه اخیر تعداد ۴۰۰ کارت ملی و ۷۰۰ شناسنامه مفقود شده به اداره پست ارائه شده است، افزود: تحویل این مدارک به صاحبانشان در هماهنگی با اداره ثبت احوال انجام می شود.

محمد رضا عباسی گفت: هماهنگی با کاندیداها در خصوص توزیع پوستر و بروشور به اداره پست واگذار شده است، بنابراین اسامی نامزدهای تایید شده در زمان تبلیغات رسمی باید به پست ارائه شود.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: اقشار مختلف سپاه استان در حوزه تبیین اندیشه های امام(ره)، مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم در انتخابات از سال گذشته برنامه های مختلفی را پیش‌بینی و عملیاتی کرده است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل غلامی ضمن اشاره به اینکه اقداماتی نیز در زمینه تبلیغات و فضا سازی انتخابات انجام شده است، گفت: پیام ها و اندیشه های حضرت امام و مقام معظم رهبری در رابطه با حضور گسترده در انتخابات توسط پایگاه اطلاع رسانی سپاه روح الله منعکس می شود.

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه این جلسه با بیان اینکه جلسه ویژه ای تحت عنوان تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص انتخابات در آموزش و پرورش استان تشکیل شده است، افزود: پیام های انتخاباتی این اداره از طریق سامانه پیام کوتاه برای ۱۷ هزار پرسنل و ۸ هزار بازنشسته آموزش و پرورش ارسال می شود.

محسن صفایی افزود: مسابقه پیام کوتاه، نشریه الکترونیکی با موضوع انتخابات، آماده سازی اقلام تبلیغاتی و برگزاری مسابقه ایران سرفراز برای ۲۴۰ هزار دانش آموز استان از جمله برنامه هایی است که این اداره کل در نظر گرفته است.

در پایان این نشست صدا و سیمای استان مرکزی نیز آمادگی کامل خود برای اطلاع رسانی و پرشور کردن فضای انتخابات اعلام کرد.

استفاده از ناوگان عمومی در خصوص تبلیغات کمیته اطلاع رسانی، پوشش مناسب تهیه اقلام تبلیغاتی در دستگاه‌های مختلف استان، درج پیام های انتخاباتی و دعوت از مردم برای حضور در انتخابات روی قبوض آب، برق، گاز و تلفن، ایجاد تفاهم نامه بین اداره پست و ثبت احوال استان در خصوص عودت مدارک شناسنامه ای مفقود شده از جمله مصوبات این نشست بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.