ضرورت توزیع عادلانه امکانات ورزشی و نگاه ویژه به ورزش استان مرکزی

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری بزرگترین رخداد ورزشی جهان با صدور پیامی برای ملی‌پوشان کشورمان آرزوی موفقیت کرد .

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایسنا، منطقه مرکزی، دکتر علی‌اکبر کریمی در این پیام با اشاره به حضور ۶۴ ورزشکار کشور در برزیل و رقابت با برترین‌های جهان گفت: جای ورزشکار رکاب طلایی استان حسین عسگری در این رقابت‌ها خالی است و امیدواریم این ورزشکار با اخلاق استان هر چه سریع‌تر سلامتی خود را بدست آورد و دوباره به میادین بزرگ ورزش بازگردد.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب تصریح کرد: اینکه در این رقابت بین‌المللی مهم ورزشی و انگیزه‌دهنده به جوانان کشور، استان مرکزی نماینده‌ای ندارد جای تاسف است و امیدواریم با اضافه شدن برخی رشته‌های ورزشی به المپیک آینده همچون رشته ورزشی کاراته با جمعیت آماری بالا و قهرمانان و ملی‌پوشان ارزنده، شاهد حضور پر رنگ ورزشکاران استان در سطوح بالای ورزش جهانی باشیم.

کریمی در پایان ابراز امیدواری کرد که وزارت ورزش و جوانان با توزیع عادلانه امکانات ورزشی و نگاه ویژه به ورزش استان مرکزی زمینه پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر جوانان علاقمند به ورزش را در این استان فراهم کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.