انتصاب سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی

در حکمی از سوی وزیر کار، “محمدتقی آبایی هزاوه” به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، آبایی هزاوه از نیروهای بومی استان مرکزی و از خانواده شاهد و فرزند شهید و از کارکنان مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی است.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در سالهای گذشته مسئولیت‌هایی همچون ریاست اداره تعاون شهرستان‌های اراک و محلات را برعهده داشته و در دوره کوتاهی نیز در بخش روابط عمومی اداره کل تعاون استان مشغول به کار بوده است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی صبح فردا یکشنبه ۱۲تیرماه از ساعت ۹٫۳۰صبح در سالن اجتماعات فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزار می‌شود.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون استان مرکزی علاوه بر مدیران ارشد استانی و شهرستانی، “ابوالحسن فیروزآبادی” قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشته و سخنرانی می‌کند.

به گزارش تسنیم، پیش از این “ناصرشیخی” به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مشغول به فعالیت بود و در هفته‌های اخیر و پیش از قطعی شدن این انتصاب، رسانه های اصلاح طلب از جابجایی وی خبر می‌دادند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.