اعتراض نماینده شازند به آمار بالای بیکاری جوانان این شهرستان

نماینده مردم شازند در مجلس دهم گفت: با وجود استقرار صنایع بزرگ در شهرستان شازند، آمار بیکاری در این شهرستان بالاست و جوانان این منطقه از ظرفیت اشتغال صنایع آن بی بهره مانده اند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیگیری بهبود شرایط اشتغال در شهرستان شازند باید در دستور کا قرار گیرد چرا که با وجود فعالیت صنایع بزرگ و ظرفیت های اشتغال فراوان، جوانان و افراد جویای کار در این منطقه، از این ظرفیت ها بهره کافی را نبرده اند.

وی افزود: موانع تولید و صنعت در شهرستان باید بررسی شده و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی که نیمه فعالند یا سال ها است که در انتظار راه اندازی هستند باید ارزیابی و چاره اندیشی شود.

نماینده مردم شازند در مجلس دهم بیان داشت: بیش از شش سال از آغاز احداث کارخانه بهنوش در شهرک صنعتی آستانه شازند می گذرد اما هنوز برای راه اندازی آن هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: این کارخانه از زیرمجموعه های کارخانجات بهنوش ایران است که در صورت راه اندازی هم ظرفیت تولید و هم ظرفیت اشتغال را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم شازند در مجلس دهم اظهار داشت: بازدید از کارخانه بهنوش شازند، بررسی موانع راه اندازی خط تولید کارخانه بود که طی این بازدید، مدیران شرکت قول مساعد دادند تا پایان تیرماه خط تولید این کارخانه راه اندازی شود.

ابراهیمی خاطرنشان ساخت: طی روزهای اخیر همچنین از چندین کارگاه صنعتی دیگر و معادن شهرستان شازند بازدید کردیم تا مشکلات آن ها را بررسی کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس دهم همچنین با اشاره به مساله قدس، گفت: امروز امنیت کشور ما و حفظ دستاوردهای انقلاب ضرورت دفاع از مظلومان را بیش از پیش ضروری کرده است.

ابراهیمی افزود: مسلمانان هرگز زیر بار ظلم نرفته اند حتی اگر این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت های جهان برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: سال های متمادی است دشمنان اسلام به ویژه رژیم غاصب اسرائیل سعی می کند مسأله قدس فراموش شود اما روز قدس، همواره این توطئه را خنثی کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.