تاکید بر تقویت اعتماد بین نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد استان مرکزی

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: اعتماد بین نمایندگان مجلس، مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تقویت شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمد حسینی ظهر امروز در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به مشکلات و موانع موجود در استان اظهار کرد: باید زمینه‌های اعتماد بین تمامی بخش‌ها به ویژه نمایندگان مجلس، مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرای تقویت و در این زمینه با جدیت بیشتری گام برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه باید در تمامی موارد به ویژه رفع مشکلات استان از مشورت استفاده شود، افزود: رفع تمامی مشکلات در بخش‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان با مشورت بین تمامی بخش‌ها و استفاده از نقطه نظرات دستگاه‌های اجرای محقق می‌شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت منسجم و با هم‌افزایی و رعایت قوانین و مقررات مشکلات و موانع موجود را از پیش رو بردارند.

حسینی با اشاره به اولویت‌های مجلس دهم ادامه داد: اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری به منظور برون رفت از مشکلات و مسائل کشور به ویژه استان مرکزی باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری و رفع معضل بیکاری در استان به ویژه جوانان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، موجب ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم می‌شود که در برنامه ششم توسعه باید بسیار پر رنگ‌تر از برنامه پنجم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد: تا زمانی که بین نمایندگان و مدیریت ارشد استانی تعامل و هم‌افزایی وجود نداشته باشد رفع مشکلات و موانع موجود در استان شدنی نیست و باید در این زمینه با جدیت بیشتری گام برداشته شود.

حسینی گفت: باید بانک اطلاعاتی از نیروی انسانی موجود داشته باشیم، زیرا سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین داشته‌هایی است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم و با توجه به مشکلات اقتصادی و کمبود منابع موجود با اولویت بندی و تفکرات و ایده‌های خوب گام برداریم.

وی اظهار کرد: ارتقای سطح بودجه با توجه به اینکه این استان، استانی ثروتمند و دارای منابع بسیار زیادی است باید مورد توجه قرار گیرد، که متأسفانه این سرمایه در استان هم‌اکنون گردش ندارد و در زندگی مردم استفاده نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه درآمدهای مالیاتی استان بیشتر از اعتبارات آن است باید در بودجه سال ۹۶ ارتقای بودجه برای استان صنعتی مرکزی را دنبال کنیم.

حسینی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان مرکزی تصریح کرد: تسهیل در جذب سرمایه‌گذاری و کاهش بروکراسی‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و ایجاد یک فضای صمیمی و قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاران باید مورد توجه قرار گیرد تا مشکلات استان با توجه به اینکه این استان یک استان صنعتی و دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد سرمایه‌گذاری است، برطرف شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه مشکل دیگری که باید با جدیت پیگیری و دنبال شود وجود فساد و نهادینه شدن این مسئله در دستگاه‌های اجرایی است که زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی کشور و وجود مشکلات در تمامی بخش‌ها باید با یک کار انقلابی و هم‌افزایی بیشتر بین تمامی بخش‌ها و دستگاه‌های اجرای این مشکلات رفع و از پیش رو برداشته شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.