آرد اراک بی کیفیت است

رئیس اتحادیه خبازان اراک گفت: آرد استان بخصوص آرد شهرستان اراک از کیفیت خوبی برخوردار نیست و استفاده از آن به تولید نان نامرغوب منجر شده و موجب نارضایتی همشهریان شده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مسلم روشنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) – منطقه مرکزی – با اشاره به ساعت کار نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: واحدهای نانوایی بربری و سنگک در این ماه پر برکت از ساعت ۳٫۵ عصر تا یک ساعت بعد از افطار فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تغییری در قیمت نان نداریم، عنوان کرد: نان بربری بدون کنجد به قیمت ۷۵۰ تومان و نان سنگک بدون کنجد نیر به قیمت ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

روشنی در خصوص استفاده از کنجد بر روی نان گفت: کجد بخشی از ذائقه مردم است و اضافه شدن آن به درخواست خود مشتری صورت می‌پذیرد.

رئیس اتحادیه خبازان اراک در ادامه ضمن تاکید بر اینکه هنوز با خرابی آرد در استان مواجهیم، اظهار کرد: آرد استان بخصوص آرد شهر اراک از کیفیت خوبی برخوردار نیست و موجب نارضایتی همشهریان شده است.

وی افزود: اگر چه بارها و بارها از این بابت شکایت کرده‌ایم، اما از سوی اداره غله هم هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

روشنی گفت: در گذشته گندم استان با گندم وارداتی ترکیب می‌شد، اما به دلیل اینکه این استان در تولید گندم خودکفاست موظف به استفاده از گندم داخل استان است.

رئیس اتحادیه خبازان اراک عنوان کرد: ماهانه ۱۰ تا ۱۱ هزار تن گندم در استان برای صنف خبازان به صورت آرد تهیه می‌شود.

وی گفت: در این استان هزار و ۵۰۰ واحد نانوایی وجود دارد که از این تعداد حدود ۷۰۰ واحد در اراک و حومه آن فعالیت دارند و نیمی از آرد مصرفی استان در شهرستان اراک مصرف می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.