اجرای طرح پرداخت جایزه نقدی به پرسنل دوچرخه‌سوار بیمارستان قدس اراک

رئیس بیمارستان قدس اراک از اجرای طرح پرداخت جایزه نقدی به پرسنلی که برای تردد از منزل به بیمارستان از دوچرخه استفاده کنند، خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمدحسن مظفری دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح پرداخت جایزه نقدی به پرسنلی که برای تردد از منزل به بیمارستان از دوچرخه استفاده کنند، از ماه جاری به مناسبت روز جوان در بیمارستان به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح به پرسنلی که برای رفت و آمد خود از دوچرخه استفاده کنند، روزانه ۳۰ هزار ریال جایزه نقدی پرداخت می‌شود.

رئیس بیمارستان قدس اراک که خود از سال گذشته با دوچرخه به بیمارستان رفت و آمد می‌کند، افزود: در سال گذشته سه نفر از پرسنل رفت و آمد به بیمارستان را با استفاده از دوچرخه انجام می‌دادند، اما هم اکنون با اجرای این طرح حدود ۳۵ نفر با استفاده از دوچرخه مسیر منزل تا بیمارستان را رکاب می‌زنند.

مظفری هدف از اجرای این طرح را کمک به حفظ سلامت پرسنل بیمارستان و کاهش آلایندگی هوای شهر اراک اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پرسنل بیمارستان استقبال خوبی از این طرح داشتند، به طوری که هم اکنون بخش اعظمی از فضای پارکینگ بیمارستان که پیش از این به صورت زوج و فرد بود، خالی است.

وی گفت: هزینه پرداخت پاداش نقدی از محل منابع بیمارستان تامین خواهد شد.

رئیس بیمارستان قدس اراک ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده پرسنلی که تمایل به استفاده از دوچرخه دارند می‌توانند دوچرخه مورد نیاز خود را به صورت اقساط بدون بهره از تعاونی بیمارستان و دو فروشگاه دوچرخه طرف قرار داد تهیه کنند.

مظفری افزود: این طرح برای پرسنل مرد به اجرا در آمده و تلاش داریم با رایزنی‌های صورت گرفته با همکاری هیئت دوچرخه سواری دوره آموزشی دوچرخه سواری را ویژه پرسنل زن برگزار کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور افزایش سلامت پرسنل بستر لازم برای ورزش شنا و دیگر رشته‌های ورزشی مورد علاقه پرسنل طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با باشگاه‌های ورزشی فراهم شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.