ارائه توانمندیهای ۱۰ شرکت تعاونی استان مرکزی در نمایشگاه لبنان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری مهر، ناصر شیخی افزود: دومین نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مرکزی از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه های بین المللی بیروت با هدف جذب فرصت های صادرات برگزار شد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۲۰ متر فضایی نمایشگاهی ۱۱۰ متر به شرکت های تعاونی اختصاص داده شده بود اظهار داشت: ایجاد شرایط برای نشستهای مشترک بین تجار دو کشور و معرفی محصول تولیدکنندگان ایرانی را از جمله اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه دانست.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه موفقیت ها و دستاوردهای ایران در حوزه های مختلف چشمگیر است و برگزاری نمایشگاه و معرفی محولات شرایط ورود کالاهای ایرانی به بازار لبنان را فرام می نماید.

شیخی در خصوص تولیدات معرفی شده در این نمایشگاه ابراز داشت: محصولات کشاورزی، صنعت نفت و گاز، صنایع دستی، سنگ و کانی های معدنی، فولاد، الیاف پلی استر، فرش، مبلمان و تزئینات خانگی از جمله موارد به نمایش درآمده در نمایشگاه بین المللی بیروت بود.

وی ادامه داد: شرکت تعاونی کوهبار محلات در زمینه تولید سنگ های ساختمانی، پارس آمپول ساوه در زمینه تولید پوکه های آمپول، نویدکاران زرندیه در زمینه بسته بندی مواد غذایی، حلال پویان شازند در زمینه مواد شیمیایی، شمسه نگارین اراک، اندیشه برتر ماندگار، هنرسازان ماهر اراک، هنر سوده ساوه ترنم خاکیان ساوه در زمینه صنایع دستی و فرش دستباف ریز نقش خمین در زمینه گلیم برجسته در نمایشگاه حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.