مقدسی: رفتار و گفتار نمایندگان به خانه ملت وزن و اعتبار می دهد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه ملت رکن مهمی از نظام جمهوری اسلامی است که رفتار و گفتار نمایندگان در وزن و اعتبار آن به صورت مستقیم نقش دارد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی روز یکشنبه در آیین جشن نیمه شعبان در کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) اراک با تبریک اعیاد شعبانیه و حماسه فتح خرمشهر، افزود: مردم با حضور ارزشمند در پای صندوق های رای، نمایندگان را برای خدمت برگزیده اند و اینک تکلیف مهمی برای نمایندگان باقیست که در خانه ملت بر مبنای برنامه، تخصص و کارامدی بدرخشند و اثرگذار باشند.
وی گفت: هر فرد و جریانی که در گرمی تنور انتخابات و همراهی با مردم در انتخاب نمایندگان همراه بوده جای سپاس دارد و اینک که رقابت ها پایان یافته ، تنها باید برمدار رفاقت و همدلی خادم مردم بود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان افزود: دو منتخب مجلس دهم در این حوزه انتخابیه دست همراهی و پیمان همکاری با هم بسته اند تا در فضای رفاقت و استفاده از همه ظرفیت های فکری و عملی ، برای تحقق مطالبات به حق مردم کار شود و برای این منظور دفاتر نمایندگی نیز درساختمان واحد برپا شده است.
مقدسی بیان کرد: نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس دهم برای شکل گیری مجمع نمایندگان قدرتمند گام های اساسی برداشته اند و تاکنون در این زمینه چهار جلسه برگزار شده است.
وی اظهارکرد: نمایندگان مجلس متکی به دانش و تجربه فردی نیست و روند قانونگذاری و نظارت نیازمند دایره ای از اندیشمندان، نخبگان، دانشگاهیان، صاحبان فکر و اندیشه، فعالان بخش صنعت و کشاورزی و حوزه های مختلف است و در این راستا نیز زنجیره فعال اتاق های فکر و کمیسیون های تخصصی در دست انجام است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان باید با حرکت رو به رشد و با آرامش و عقلانیت، رونق اقتصادی را میسر کنند، چرا که در برهه حساس کنونی، ضرورت همدلی و همگامی دولت و مجلس بیش از گذشته احساس می شود و مجلس باید با انجام ظرفیت سازی و حسن نیت، دولت را در مسیر اجرای بندهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی همراهی کند.
مقدسی افزود: شهرستان های اراک ، خنداب و کمیجان شایسته خدمات و توسعه بیشتری هستند و امید است با توکل به خدا، پیروی از منویات مقام معظم رهبری، ایجاد وحدت و همدلی و عشق به خدمت، مسیر پیمودن این هدف متعالی هرچه بیشتر هموار شود.
دراین آیین فرماندارشهرستان اراک، روسای مراکزآموزش عالی، جمعی ازمدیران کل استان مرکزی و اعضای ستادهای دو نماینده منتخب مردم شهرستان های اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس دهم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.