بهره برداری از فاز نخست شهرک خودروی اراک

شهردار اراک گفت: عملیات اجرایی فاز نخست شهرک خودروی اراک با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد درحال اتمام است و پس از تحویل واحدهای فاز نخست، تلاش برای ساخت فازهای بعدی آغاز می‌شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، ابراهیم عباسی در بازدید از شهرک خودروی اراک با اشاره به فواید احداث این شهرک اظهار داشت: احداث شهرک خودرو در اراک از مزیت‌های زیادی برخوردار است که از جمله آنها، امکان حضور تمام خدمات مورد نیاز خودرو در یک مکان و در کنار یکدیگر، امکان تهیه غرفه با هزینه بسیار کم نسبت به واحدهای داخل شهر و در یک مکان با بازار کار بسیار مناسب، کسب درآمد بسیار مناسب به واسطه حضور تمام شهروندان و درخواست‌کنندگان خدمات در مجموعه است.

وی افزود: شهرک خودرو قطب اقتصادی آینده اراک محسوب می‌شود و احداث آن در راستای ایجاد ارزش افزوده بسیار بالا برای مغازه‌های فعلی به سبب زیبا شدن چهره خیابان‌ها پس خروج اصناف خودرو از سطح شهر و همکاری با صاحبان مشاغل مطابق توافقات صورت گرفته، است.

شهردار اراک تصریح کرد: مزیت‌های دیگر احداث این شهرک در اراک، ایجاد ارزش افزوده بسیار بالا برای افرادی که به عنوان اولین اصناف از شهرک خودرو غرفه تهیه نمایند، مطابق آنچه در میوه و تره‌بار جدید اتفاق افتاد، وجود کلیه خدمات جانبی در این شهرک شامل، رستوران، کافی‌شاپ، لوازم یدکی، خدمات کامپیوتری، پارکینگ، درمانگاه، پایگاه پلیس، پایگاه مراکز فرهنگی خدماتی، دفتر اصناف، ساختمان مرکزی سایت، پد فرود بالگرد، فضای سبز و غیره است.

عباسی با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه شهرک خودرو در فاز نخست همچنان با شتاب چشم‌گیری ادامه دارد، گفت: زمان تحویل واحدهای فاز نخست شهرک خودرو نزدیک است و تلاش ما براین است که هر چه سریعتر عملیات نازک کاری این واحدها را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر لاین نخست فاز یک این شهرک درحال اتمام است و پس از شروع عملیات سنگ‌کاری بدنه واحدها، سنگ‌کاری کف واحدها نیز آغاز شده است و پیشرفت قابل قبولی دارد.

شهردار اراک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهرک گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی پروژه شهرک خودروی اراک یکی پس از دیگری در حال اجراست و اجرای تاسیسات واحدها همچنین تاسیات برقی در روزهای آخر فعالیت خود به سر می‌برند و به زودی واحدهای فاز اول به متقاضیان و صنوف خودرو تحویل داده و پس از آن تلاش برای ساخت فازهای بعدی آغاز می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.