اعلام نتایج مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی در بخش پسران

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نفرات راه ‌یافته به مرحله کشوری سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان مرکزی در بخش پسران و در رشته‌های صحیفه سجادیه، قرائت، حفظ ویژه، مداحی، اذان و صحیح خوانی نماز اعلام شد.
رشته صحیفه سجادیه در متوسطه دوم؛ علی اکبر بهادری از کمیجان، حسین کریمی از اراک ناحیه ۲، مهدی میرزایی از ساوه . درمتوسطه سوم ؛ مهدی اصغری از خمین، محمدرضا شفیعی از دلیجان،عابد مهدیزاده از محلات ، درمتوسط چهارم؛ میلاد تمبر آبادی از ناحیه یک اراک، ابوالفضل امامی از ساوه، ابوالفضل صالحی از خنداب .
رشته اذان در متوسطه دوم؛ محمد بندعلی از ساوه، مهدی فرهی از آشتیان، علی شمشیری ناحیه یک اراک، در متوسطه سوم؛ مهدی بوالحسنی سنجانی از ناحیه یک اراک، ابوالقاسم آقا محمدی ناحیه از دو اراک، محمد احمدنیا از محلات، در دوره چهارم؛ سجاد تلخابی از ناحیه یک اراک، محمدرضا اجلالی از ساوه، محمد کاظمی از ناحیه دو اراک .
رشته قرائت تحقیق در پایه هفتم؛ علی حنیف نژاد از ساوه، محمدرضا اعتمادی از زرندیه، سجاد نجف خانی فیجانی از ناحیه دو اراک، در پایه هشتم؛ میثم نوری از ساوه، علی نعمتی از شازند، احمدرضا سودمند از محلات، در پایه نهم؛ احسان جعفری از ناحیه اراک، محمدحسین فرقدانی از خمین، دانیال دوستی ازساوه .
رشته مداحی در دوم متوسطه؛ امیرحسین غفاری از ناحیه یک اراک، مهدی قاسمی از دلیجان، ابوالفضل خان محمدی از ناحیه دو اراک، در سوم متوسطه؛ رضا عقیلی آشتیانی از آشتیان، علی فراهانی از ناحیه یک اراک، علیرضا ساعدی از زرندیه، در چهارم متوسطه؛ حامد غیاث آبادی ازناحیه دو اراک، سجاد راهدار از ساوه، مهدی راوش از تفرش .
رشته قرائت ترتیل در متوسطه چهارم؛ مسعود شریفی از ناحیه یک اراک، محمدرضا علی حسینی از تفرش،عباس احمدی از دلیجان، متوسطه دوره اول؛ محمد رجبی از محلات، مهدی غفاری فرید از ناحیه یک اراک، محمدرضا قاسمی از ناحیه دو اراک.
رشته حفظ ویژه کل در پایه نهم؛ علیرضا طالبی از ناحیه یک اراک و امیرمحمد ذوالفقاری از ناحیه دو اراک، رشته حفظ ویژه ۵ جزء در دوم متوسطه؛علی سوری از ناحیه دو اراک، حسین رزاقی از دلیجان، در سوم متوسطه؛ مهدی شریفی از خمین، در پایه هشتم؛ مهدی اسماعیلی از ساوه.
۷ نفر در رشته حفظ ویژه ۵ جزء شایسته تقدیر شدند و در رشته حفظ ویژه ۱۰ و ۲۰ جزء شرکت کننده‌ای حائز رتبه نشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.