برآورد مطلوب از ارایه خدمات به مسافران نوروزی در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، مرتضی شَرَبیانی روز سه شنبه پس از بازدید از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان مرکزی در اولین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: خدماتی که به مسافران نوروزی در استان مرکزی ارائه شده قابل قبول است انتظار می رود ین شرایط تا آخر تعطیلات حفظ شود.
وی با یادآوری اینکه استان مرکزی از استان های مهم به علت قرار داشتن در دالان ارتباطی کشور است، توضیح داد: اقامت مسافران دراین استان مورد توجه ستاد سفر است و بازرسی از ارایه خدمات در نوبت نخست این ستاد قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با ایجاد ستاد خدمات سفر نوروزی سالانه شاهد افزایش سفرها در ایام مختلف به ویژه تعطیلات نوروز هستیم که حضور نمایندگان دستگاههای باعث هم افزایی شده است.
شربیانی گفت: بعد از بازدید و بررسی دریافت خدمات سفر در استان مرکزی به استان قم سفر و ارایه خدمات به مسافران را در این استان مورد ارزیابی قرای داده و گزارش نهایی در پایان تعطیلات نوروزی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استان مرکزی نیز گفت: با بازرسی مستمر از دستگاه های خدمات رسان روند فعالیت آنها نظارت و از کم کاری جلوگیری و موجبات رضایت مسافران در استان فراهم شده است.
عزیز فیلی افزود: مجموعه نظارت ها تا پایان تعطیلات ادامه دارد و با تمام شدن تعطیلات دستگاه های خدمات رسان برتر معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد.
استان مرکزی در مسیر راههای ارتباطی شمال به جنوب و غرب به مرکز کشور قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.