استقرار بالگرد امداد نوروزی در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، دکتر محمد محمدی گفت: این بالگرد از امروز (دوشنبه) تا ۱۸فروردین ماه سال جاری در این استان مستقر است.
وی افزود: بالگرد امدادی این جمعیت دارای تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار و امدادگراست که به مدت ۱۰ روز در فرودگاه اراک مستقر شده است.
محمدی اظهار کرد: در صورتی که در جاده های استان حادثه ای رخ دهد که امکان انتقال و دسترسی سریع تیم های امداد و نجات زمینی برای خدمات رسانی وجود نداشته باشد، تیم امداد هوایی وارد عمل شده و برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام می کند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با یادآوری کاهش حوادث و تصادفات در نوروز امسال نسبت به سال قبل گفت: تاکنون عوامل امدادی به ۹۰ حادثه اعزام شدند که در مجموع ۵۵۳ نفر خدمات امدادی دریافت کردند و ۷۲ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال و ۳۷ نفر به صورت سرپایی مداوا شده اند.
محمدی گفت: این جمعیت با ۱۲ پایگاه ثابت، هشت پایگاه سیار، یک پایگاه موقت و ۱۰ پایگاه پشتیبانی در طرح امداد و نجات نوروزی خدمات به مسافران حادثه دیده ارائه می کند.
وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی روزانه ۱۲۰ نیروی امدادی و نجاتگر فعالیت دارند و همه تلاش را برای خدمتگذاری مطلوب به مردم به کار گرفته اند.
طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ ادامه دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.