افزایش آمار مراجعه مصدومین تصادفی به بیمارستان ولیعصر اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ نفر طی یک هفته گذشته به اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) اراک مراجعه کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد مراجعه کنندگان ۲۲۴ نفر مصدومین تصادفات بوده اند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعات مصدومین تصادفی ۱۴۵ نفر بوده افزایش نشان می دهد.

وی افزود: مراحل درمان سرپایی یا بستری برای مصدومین تصادفات بلافاصله انجام شده و با وجود مراجعه مصدومین تصادفی با حال وخیم، طی هفت روز گذشته هیچ مورد فوت مجروحین تصادفی در بیمارستان ولیعصر(عج) ثبت نشد.

رئیس مرکز درمانی آموزشی ولیعصر(عج) اراک تصریح کرد: از دو هزار و ۲۰۰ مراجعه کننده به اورژانس این بیمارستان طی هفت روز گذشته، یک هزار و ۱۶ نفر بستری شده و یک هزار و ۱۸۲ نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته اند.

جمالیان افزود: همچنین طی روزهای اول تا هفتم فروردین ماه جاری، ۱۶۸عمل جراحی اورژانسی در مرکز درمانی ولیعصر(عج) اراک انجام گرفته است و چهار هزار و ۱۲۶ نفر نیز در درمانگاه سرپایی این مرکز درمانی مداوا شده اند.

رئیس مرکز درمانی آموزشی ولیعصر(عج) اراک بیان داشت: با توجه به افزایش مراجعات طی ایام نوروز، شیفت های کاری فشرده برای افزایش سطح خدمات رسانی به بیماران در این مرکز درمانی در نظر گرفته شده و عملکرد پرسنل نیز به طور مداوم مورد بازرسی قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.