قاضی مجدد: کلیه هزینه‌های پاکسازی تبلیغات برعهده کاندیداهاست

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، ابوالفضل مجدد معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی- گفت: طبق مصوبات کارگروه پاکسازی و امحاء آثار تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز پس از تهیه مستندات و طرح دعوی حقوقی از سوی متضررین و شهرداری شهرهای استان و ارائه آن به دادستانی هر حوزه، موضوع قابل پیگیری است و  هزینه‌های مربوطه از کاندیداها اخذ خواهد شد.

ابوالفضل مجدد افزود: روند این اقدامات باید با ارائه مستندات از قبیل عکس، فیلم و صورتجلسه توسط کمیته اجرایی منتخب صورت پذیرد و کلیه خسارات وارده کارشناسی شود تا از تضییع بیت‌المال و اموال عمومی و صرف هزینه در این فرآیند توسط شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: صدا و سیمای استان موظف است در این خصوص اطلاع‌رسانی کند و مراتب را به کلیه شهروندان اعلام و آنان را در مطالبه خسارات وارده درخصوص تخریب اموال شخصی و عمومی آگاه سازد. در این امر مهم شهروندان می‌توانند با ارائه مستندات از سطح شهرها و تهیه فیلم و عکس و ارسال آن به مراجع ذیصلاح کمک شایانی در راستای اجرای هرچه بهتر این امر به عمل آورند تا در نهایت از بیت‌المال و اموال عمومی مردم جهت زیباسازی  معابر شهر و روستاها و سایر خدمات عمومی استفاده شود، نه پاکسازی و امحاء تبلیغات غیرمجاز .

مجدد تصریح کرد: کلیه شهرداری‌ها مطابق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها و مواد یک و دو قانون مسئولیت مدنی پس از ارسال پرونده از جانب کمیته مستندسازی یا شرکت موضوع برون‌سپار باید نسبت به مطالبه خسارات وارده به اموال عمومی اقدام و پیگیری‌های لازم را به عمل آورند تا از ضرر و زیان به بیت‌المال و اموال عمومی و صرف هزینه در این فرآیند از سوی دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. به نام خدا
    با عرض سلام
    موضوع: فروش نرم افزار خبرنگار هوشمند
    با این نرم افزار(خبرنگار هوشمند)رنک الکسای خود را ظرف ۲ ماه به صورت کاملا طبیعی زیر ۲۰۰۰ برسانید.
    این نرم افزار می تواند، بیش از ۱۸۰۰ خبر به صورت ماهانه در سایت شما انتشار دهد.
    این نرم افزار یک خبر خوان نیست، متن خبر را ویرایش کرده و تصویر خبر را از سایت مقصد در سایت شما درج و انتشار میدهد.تمام لینک های سایت مبدا حذف میشود، شما میتوانید این محصول را به مدت سه روز در سایت خود به صورت رایگان نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.