امام جمعه اراک: منتخبین ملت آستین ها را بالا بزنند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام سیدعلی حسینی پور امام جمعه موقت اراک در خصوص خلق حماسه ملی توسط مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ابتدا باید مراتب تشکر و سپاس به درگاه الهی نسبت به کار و کارستانی که مردم بزرگ ایران اسلامی به دنبال ایمان و اعتقاد و بصیرتی که در امر انتخابات داشتند را بیان کرد.

وی افزود: مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند که به نظام اسلامی ایران علاقمند بوده و در راه تجلی و رشد انقلاب اسلامی ایران هر وقت که مسئولان ارشد نظام تصمیم بگیرند، در صحنه حاضر می‌شوند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند که به سرنوشت سیاسی خویش بسیار اهمیت می‌دهند اظهار کرد: منتخبین مردم به مطالبات اصلی مردم از قبیل رفع مشکلات بیکاری و باز کردن گره مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

حجت الاسلام حسینی پور، مهم ترین شرایط نمایندگی مردم در مجلس را تدین، شجاعت، کارآمدی و دلسوزی دانست و گفت: در حالت کلی نماینده باید احساس مسئولیت کند و در هر زمینه استقلال داشته باشد.

صفوف طولانی اخذ رای اولین تیر به چشم دشمن

وی افزود: این حضور مردم بسیار ستودنی بود و حتی چشم جهانیان را خیره کرد و اولین ثمره آن را نه تنها بعد از شمارش آرا و اعلام نتایج بلکه با صف های طولانی که در این مرز و بوم به وجود آمد و به بیگانگان نشان داد که این ملت بیدار، آماده و آگاه هستند.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: در هر صورت آرا مردم مورد احترام همه از جمله نامزدها، دست اندرکاران و همه ی گروه ها است و کسی نباید به خاطر اینکه فلان نامزد مورد علاقه اش که رای نیاورده سر دشمنی بردارد زیرا همه ماجور هستند و این حرفها معنا ندارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.