قدردانی شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی از حضور مردم در انتخابات

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، شورای همگرایی نیروهای ارزشی و احزاب اصولگرای استان مرکزی در بیانیه‌ای آورده است: حضور حماسی و با شکوه مردم شریف استان مرکزی در انتخابات هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر شگفتی ساز شد.

شور و اشتیاق حضور در پای صندوق‌های رأی در حقیقت لبیک گویی به ندای ولایت و بیعت با امام و جمهوری اسلامی بود که باز هم دشمنان نظام را مأیوس کرد.

بصیرت و آگاهی مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خلق حماسه دیگر پس از ۳۷ سال انقلاب، علیرغم همه مشکلات و گرانی‌ها و رکود همه تحلیل گران داخلی و خارجی را متحیر کرده و به حق باید به فرمایش ماندگار حضرت امام ایمان و یقین پیدا کرد که وجود چنین مردمی در تاریخ اسلام بی‌نظیر بوده و هست.

مهم‌تر از حضور حماسی، انتخاب نیروهای ارزشی و اصولگرا از سوی مردم شریف استان مرکزی در کارنامه انقلابی و ولایی بودن آنان ثبت گردید و این امر نیز مایه مباهات برای نسل‌های فعلی و آیندگان باقی خواهند ماند که علی‌رغم هزینه‌های سنگین جناح مقابل و کثرت و ۶ برابری کاندیداهای ارزشی و اصولگرا، باز هم با رأی مردم مؤمن و خداجو، ۴ نماینده از نیروهای ارزشی و اصولگرا انتخاب گردید و این امید را افزایش داد که به لطف خدا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز ۳ نماینده ارزشی و اصولگرای دیگر از سوی شما مردم ولایتمدار انتخاب خواهند شد.

در پایان بر خود وظیفه می‌دانیم از آحاد ملت از هر صنف، قشر و صاحب دیدگاه‌های مختلف که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی موجب تقویت نظام و خشنودی قلب مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای شدند، سپاسگزاری و قدردانی نماییم.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.