اعزام دانشجویان استان‌مرکزی به مناطق عملیاتی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محسن گلشن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اظهار داشت: اولین کاروان راهیان نور دانشجویی استان‌مرکزی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: این کاروان در قالب ۷ اتوبوس، روز سه شنبه ۱۱ اسفندماه ساعت ۸ صبح از مصلای بیت‌المقدس اراک به سمت مناطق عملیاتی کشور حرکت می‌کند.

معاون هماهنگی سپاه روح‌الله استان‌مرکزی: در جامعه امروز با توطئه‌ها و تهدیداتی که دشمن از طریق نفود انجام می‌دهد با اعزام کاروان‌های راهیان نور به جبهه‌های جنگ و بیدار کردن ذهن جوانان، می‌توانیم آرمان‌های انقلاب را که حماسه آفرینان بی‌سنگر برای این آرمان‌ها جان خود را فدا کردند به جوانان متذکر شویم و ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا را احیا کنیم.

گلشن‌زاده تصریح کرد: با انجام این کار فرهنگی می‌توان به نوعی به مقابله با نفود فرهنگی دشمنان پرداخت و جوانان کشور که آینده‌سازان مملکت هستند را از فتنه‌های دشمن آگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: هریک از دانشجویان اعزامی به مناطق عملیاتی می‌توانند سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند و دیده‌ها و شنیده‌های خود را به دیگران منتقل کنند و از نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه جلوگیری کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.