جودکی: اصولگرایان رشد خود را با وحدت در انتخابات به اثبات می‌رسانند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی باتوجه به نزدیک شدن به دوران انتخابات و در راستای شورآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سلسه نشست های مطبوعاتی دبیران احزاب شناسنامه دار سیاسی در استان را در دستور کار قرار داده است.

ایجاد بستر برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های مطلوب انتخاباتی به شمار می‌رود که احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار اصولگرا و اصلاح طلب بتوانند با شفافیت دیدگاهها و برنامه‌های خود را تبیین کنند.

در این راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نشست مطبوعاتی دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان مرکزی و دبیرسیاسی این جبهه با موضوع تبیین برنامه ها و دیدگاهها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۵اسفندماه باحضور رسانه های استان مرکزی در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

«حجت الله جودکی» که مهمان دفتر تسنیم در استان‌مرکزی بود از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید و با مدیر خبرگزاری تسنیم در استان‌مرکزی و خبرنگاران این مجموعه به گفت‌وگو نشست.

در این گفت‌وگو که بیش از ۹۰دقیقه به طول انجامید دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی دیدگاه‌ها و نظرات خود را نسبت به کار حزبی و اصولگرایان بیان کرد.

اهمیت ائتلاف اصولگرایان، ضرورت وحدت اصولگرایان، استراتژی انتخابات، وظیفه نمایندگان منتخب در قبال مردم و دولت از مهمترین سرفصل‌های گفت‌و‌گوی دبیرجبهه خط امام و رهبری در استان‌مرکزی در بازدید از خبرگزاری تسنیم استان بود.

مشروح گفت‌و‌گوی خبرنگاران تسنیم با «حجت الله جودکی» دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی در زیر می‌آید:

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی بااشاره به اهمیت و ضرورت جایگاه وحدت در جبهه اصولگرایی اظهار داشت: در گذشته در بحث اصولگرایی مجموعه‌ای توسط جمعی از بزرگان  در تهران به وجود آمد که به منظور هم‌گرایی اصولگرایان تمام جریانات اصولگرا در تهران تجمیع شدند که برای انتخابات لیستی واحد بدهند.

حجت اله جودکی افزود: هرچند به فعالیت این مجموعه انتقادهایی نیز وجود داشت اما شاکله این جمع مورد تایید اصولگرایان بود و برهمین اساس این مجموعه در سایر استان‌ها نیز به وجود آمد و همچنین در اراک نیز این مجموعه تحت نظارت ارشادی نماینده ولی فقیه در استان‌مرکزی به وجود آمد.

وی اضافه کرد: این مجموعه در اراک از همه تشکل‌ها دعوت کردند تا حضور معنوی و تفکری در این جمع داشته باشند، همچنین در این مجموعه جمعی از روحانیون و علما دخیل شدند تا تمام اصولگرایان را به وحدت برسانند.

جودکی خاطرنشان کرد: این مجموعه با دعوت از گزینه‌های ورودی و تایید شده در انتخابات، گزینه‌های منصوب به اصولگرایان را شناسایی کرده و در جلسات مختلف با آنها لیست نهایی اصولگرایان را انتخاب کردند که این لیست بعد از مطالعه و تلاش بزرگان به صورت دموکراسی به تصویب رسید.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی اضافه کرد: در رابطه با انتخابات ما ۲ استراتژی را تعریف می‌کنیم نخست ادامه خط و مشی مقام معظم رهبری که این امر با حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان رای اولی در پای صندوق‌های رای ممکن می‌شود چراکه هرچه درصد آرای ریخته شده در صندوق‌ها بیشتر باشد پشتوانه کشور مستحکم‌تر است.

وی افزود: همچنین دومین استراتژی ما برای مسئله انتخابات رسیدن به یک فرد اصلح است چراکه مردم با رای خود باید بهترین و اصلح‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

جودکی بااشاره به ویژگی اصلح‌ترین افراد گفت: ازجمله خصوصیت‌هایی که نامزد منتخب مردم باید داشته باشد، اعتقاد کامل در عمل و بیان به ولایت مطلقه فقیه، دارای بصیرت سیاسی، تخصص و تعهد در زمینه سیاست، تواضع در خدمت‌گذاری، عدم سازش‌کاری با منحرفین و مخالفین جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح، داشتن توان برقراری ارتباط و تعامل درون حکومتی، توان عامل با گروه‌های مرجع و اقشار مختلف جامعه، داشتن حسن اخلاق و عدم سابقه آلودگی مالی و اخلاقی، داشتن روحیه اصلاح‌گری و تحول خواهی و غیره است.

اصولگرایان به‌صورت فردی و جمعی از لیست ائتلاف حمایت می‌کنند

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی بااشاره به فعالیت مجلس گفت: نمایندگان مردم باید اتاق فکر دولت و بازوی قوی دولت باشند تا دولت بتواند با سیاست‌های راهبردی اقتصاد اقتصاد مقاومتی و طرح‌های عظیم و صحیح پسابرجام بر مشکلات حاد موجود در جامعه مانند بیکاری، تورم و غیره فائق آید.

وی برهم‌افزایی بین نیروهای ارزشی و اصولگرا تاکید کرد و ادامه داد: ما معتقدیم که باید همه اصولگراها برای هم‌افزایی توان انتخاباتی دورهم جمع شده و به لیستی که توسط کارشناسان و جریانات سیاسی و تاثیرگذار امر انتخابات و با نظر ارشادی نماینده ولی فقیه در استان گردآوری شده رای بدهند.

جودکی اضافه کرد: اصولگرایان در راستای هم‌گرایی و هم‌دلی دلسوزان انقلاب هرگونه تخریبی را محکوم کرده و با آن مقابله می‌کنند و به عدالت فقها شورای نگهبان در روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی ایمان داشته و از شورای نگهبان حمایت می‌کنیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی بیان کرد: اگر فرد فرد اصولگراها از لیست حاضر حمایت کنند و از حمایت ازسایر ستادهای انتخاباتی خوداری کنند اصولگرایان رکوردشکنی آماری را در جریان اصولگرایی در استان به دست می‌آورند.

وی بااشاره به انتخابات خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعتین در طول حیات انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب یار و یاور امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند و لذا از خط و مشی آنها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت می‌کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.