لیست حمایتی اصولگرایان استان مرکزی تغییر نخواهد کرد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، رضا عزیزآبادی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – در خصوص تعدد کاندیداهای اصولگرا گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و نیاز نظام، آنچه بیشتر مد نظر است حضور حداکثری مردم پای صتدوق های رای است و شاید یکی از اثرات این تعدد کاندیداها ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر پای صندوق‌های رای باشد، در نتیجه این امر با حضور حداکثری منافاتی ندارد و تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی در خصوص عدم انصراف یا کناره‌گیری کاندیداها به نفع دیگران افزود: تکلیف احزاب مشخص کردن لیست متحدی از بین کاندیداهاست که ما به لیست هفت نفره رسیدیم و به دوستان هم تکلیف کردیم که با توجه به تعدد کاندیداها اگر دوست‌دار حمایت از لیست هستند از کاندیداتوری انصراف دهند و پیگیر این مسئله هم هستیم و تاکنون حدود ۶ نفر به نفع دیگر کاندیدها انصراف داده‌اند، البته باز هم پیگیر این موضوع هستیم.

عزیزآبادی در پاسخ به این سوال که در صورت اضافه شدن کاندیدای جدید آیا تغییری در لیست ایجاد خواهد شد یا خیر افزود: فکر نمی‌کنم در مدت باقیمانده کسی اضافه شود ولی اگر چنین اتفاقی هم بیفتد در روند لیست تاثیری ندارد و افراد جدید مثل مابقی کسانی که خارج از لیست هستند می‌توانند به صورت مستقل از لیست به فعالیت‌شان ادامه دهند ولی در هر صورت قطعا هیچ تغییری در لیست ایجاد نخواهد شد.

وی اظهار کرد: مطمئنا تنها لیست اعلام شده مورد حمایت در این جناح یا جناح‌های دیگر نمی‌تواند در انتخاب مردم تاثیرگذار باشد. احزاب وظیفه داشتند لیست را ارائه کنند و اعتماد به لیست اعلام شده یا اتکا به تحقیق فردی در خصوص انتخاب کاندیدای مورد نظر به خود مردم بستگی دارد. در هر صورت لیست را تغییر نمی‌دهیم.

عزیزآبادی اظهار کرد: در خصوص جریان اصولگرایی و احزاب جناحی هیچگونه اختلاف نظری وجود ندارد و در خصوص لیست نیز هیچگونه مسئله و مشکلی در میان اصولگرایان ایجاد نشده است.

به گفته وی، در حوزه‌های انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب علی‌اکبر کریمی و محمدحسن آصفری؛ در خمین مجتبی ابراهیمی؛ شازند قاسم عزیزی؛ ساوه و زرندیه شهلا میرگلوبیات؛ تفرش، فراهان و آشتیان ولی‌الله بیاتی و محلات و دلیجان علیرضا سلیمی مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان هستند.

عزیزآبادی در پایان بر لزوم حضور پرشور در انتخابات و رقابت سالم در میان جناح‌های مختلف تاکید کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.