برگزاری همایش روزپرستار در دانشگاه آزاد اسلامی اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری آنا، در ابتدای این همایش دکترفاطمه قنبری معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ضمن خیر مقدم وتبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) به مدعوین و دانشجویان، پرستاری را یک شغل معنوی دانست و گفت : امیدورام دانشجویان پرستاری امروز،پرستاران دلسوز و وظیفه شناس فردا باشند.

دکتر قاسمی ریاست دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با تبریک میلاد بانوی کربلا حضرت زینب(س) وی را بزرگترین پرستار عالم هستی دانست.

ریاست دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت : طرح سلامت یکی از خدمات ویژه دولت تدبیر و امید به مردم بود که در کنار محاسن فراوان چند ایراد نیز داشته است و یکی از این ایرادات نبود ساز و کار پرداخت کارانه پرستاران بود.

وی در پایان گفت : در بیمارستان ها بار اصلی فعالیت ها بر روی دوش پرستاران است اما تفاوت دریافتی پزشکان با پرستاران بسیار زیاد است.

در این مراسم به تعدادی از دانشجویان رشته پرستاری که حائز رتبه های برتر در ورودی های خود بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

شایان ذکر است با حضور مدیر گروه پرستاری و کارشناسان بالینی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اراک امروز عصر در بیمارستان های طرف قرارداد دانشگاه از مربیان ، پرستاران و دانشجویان رشته پرستاری قدردانی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.